*Aj mitt huvud*

*****

Har haft jätteont i huvudet o mått illa o vatt yr flera veckor nu....har inte fattat vad det kunde va förrens igår när jag beklagade mig för mamma att jag hade ont o att jag har som en håla in i huvudet...
O hon frågar vilken sida hålan är på....ja höger svarade jag....
-Det är där jag smällde huvudet i vindsluckan för ett par veckor sen....
Det var ju en jäkla smäll så förmodligen det som har satt sina spår....
*inte konstigt jag har ont o mår illa o e yr ju*
Ska låta det vara ett par dagar till iaf o se om det ger med sig....
Annars får jag kolla upp det närmre.....
Jag var ju så lycklig när jag äntligen fick i min svullna brutna fot i mina stövlar igen ju o glömde bort när jag reste mig att vindsluckan var nere så jag knockade den o ramlade haha....*klumpiga jag* Upp som en sol ner som en pannkaka...hrm
Får se mig för hädanefter....får köpa hjälm *asg*
Men men jag hoppas verkligen inte det är nåt allvarligt....(har blivit ngt uppskrämd idag av en på jobb som babblade om att det kunde vara blödning osv därav att jag har illamående , yrsel, ont fortf o hål in i huvudet)...hon tyckte jag skulle åka o kolla upp det hos läkaren...
Men jag hoppas då verkligen att det försvinner snart....
Jag vet ju nu att det inte var maginfluensa jag hade förra veckan...utan det var ju för det med huvudet jag kräkte av....
Därför jag inte "smittade" ner nån annan här hemma....


Pratade med Tess o Ullis o Sonny idag på min rast.....
Kattsnack med Ullis *asg*
En med morrhår, en med klor...o en som bara sitter o spinner *flabbar*
The Cats haha * ja vi syftar på sonny ullis o mig *asg*
Don´t ask haha


Alla babblar om den här jordbävningen vi hade igår,.,(som jag inte märkte NÅT alls av)...o ändå var jag ute med dogsen då.,...men inte ett smack märkte jag,...haha jag var väl mer sovandes än vaken när jag gick min morgonpromenix...


Örk jag e helt slut o trött hela tiden o mår illa *blä*
Men jag har ju förklaringen till det nu äntligen...
Som sagt....hoppas verkligen det går över snart....


Åkte med pappa till jobb imorse o sen hämtade han mig efteråt med *snällt*
Åkte ner i byn...tog ut pengar handlade hundmat o sen in om ica med.....
När jag kom hem så blev det promenix med dogsen.


resten av kvällen ska jag ta det lungt....
Ah kom på nu att jag lovat o ringa ullis när jag kom hem från jobb....UPS Sorry.


//Helena


Kommentarer
Postat av: Sara L =)

Märkte du inget av Jordbävningen?! Den var ju inte liten kan jag säga.. Obehagligt att soffor flyttar sig och stolarna som man sitter på!! haha.. Konstigt OMEN!

2008-12-17 @ 22:49:56
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej jag märkte verkligen inget...."snacka om att man vekrligen var trött då om man till med var UTE när den kom...haha ...gick nog som en zombie...aningen trött

2008-12-17 @ 23:19:06
Postat av: Helena

Mitt svar ovanför då haha

2008-12-17 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0