Döm inte hunden efter håren....

***

Blärk....när ska min förkylning släppa?!?!?!?!
E så fruktansvärt trött på den nu.....

Ullis var in om här en sväng idag innan hon skulle till stallet.,....
Hon försökte övertala mig att följa med o rida en sväng i skogen...
^Hon hade fixat pålle o allt till mig....
Men jag bangade....
Kallt som 17 ute ju....brrrr.


Har suttit o gjort upp ett träningsschema idag =)=)
Så det ska verkligen bli kul o börja nu =)
Kommer ha fullt upp både i veckorna o på helgerna =)


Idag ska jag tvätta o dammsuga .....
Skönt när det väl är gjort iaf.
Även om det är 7-kt trist när man står där med det....

Gjorde en hemsk sak idag ....
Klippte klorna på voffsen.....o råkade ta för långt på cindy....första gången det börjat bloa när jag klipper ....(även om d inte bloade mycket  så fick jag dåligt samvete) =S


På Måndag ska vi in till djursjukhuset med Zack på återbesök....
Dom skulle kolla hur det har läkt osv....
Stygnen ska nog sitta ett tag till iaf....
Han har nog inte lika ont längre nu heller....
Enda gången han piper e när han nuddar vid med nåt....
Men det har verkligen känts hemskt att han inte skulle ha nån smärtstillande eller nåt....
Man har ju själv lidit eftersom han har haft ont....

Har kollat upp lite utställningar idag....
Eller jag vet ju vilka helger dom har varit på o så.... bara inte om d varit lördagen eller söndagen....
Men men skönt att få det kollat så man kan planera lite frammåt =)


Weeee längtar till Tisdag när jag ska börja Simma =)=)=)


Nu får jag gå o rädda Ache från Kelly o cindy som bara kivas med han....han blir så arg  ....haha dom är för söta de små liven...


Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0