ELAKA VI

*****

Hade möte på jobb idag....
Fick förlängt till Mars nästa år =) *glad*
Trivs verkligen superbra där.
Fast nu är jag lite "långledig" ett tag först =)


Efter jobb idag åkte jag o Ullis o shoppade....
Träffade madde på ÖB
Köpte en helvetes massa saker idag hihi sällan jag gör det när jag shoppar med ullis =P
Fick köpt silverhatt till imorgon haha...ullis likadan =)
Sen ska jag leta upp min svarta "Singelslips" med silvertext oxå o ha på mig haha (som jag fick av pernilla =)
Till det mörkblå superkort klänning o svart nitskräp o svarta leggins o stövlar o stora silverörhänge =)
Wihooo längtar som in i bombens tills imorgon =)
PARTY PARTY  =)



Efter handlandet åkte vi o solade =)
O sen åkte vi o käkade....
Jag o Ullis satt o hånade två st hahahahahahaha
Fan va vi e elaka =P


Nu ska denna madammen hoppa in i en dusch sen ska hon faktikst gå o lägga sig....
Haha ja ni läste rätt....helena ska lägga sig nåt sånär i tid ikväll =P
Men men jag har en lång dag/kväll/natt/morgon framför mig imorgon ju hehehehehehheheheheheh
Längtar sååååååå =)


Pussar o Kramar
Helena





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0