En kille med SUPERBRA sångröst

...jag hade rätt...låten jag skrev om i förra inlägget heter "With everybit of me" och det är med Kevin från idol...
Fick tatt reda på det nu =)
Kollar ju aldrig på sånna program så jag har verkligen noll koll hahahaha.
vilken röst den killen har o jättebra låt. ...man får rysningar i hela kroppen.
Men men nu vet ni iaf vilken låt det var jag babblade om i förra inlägget....

Såg även att Sara nämnt nåt om honom idag hehe.,...
Fast hon tyckte tydligen living on a prayer var bättre ....kollade på den o visst den var oxå väldigt bra,...


well well...hade inget annat på hjärtat för tillfället...återkommer väl senare.


Nu ska jag dammsuga.,...*mindre lockande får jag medge* men men sånt som måste göras.

Hej svej

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Vimmar låten var ju givetvis skit bra! Men jag älskar Living on a prayer med Bon Jovi, och att Kevin valde att sjunga den i idol gjorde allt MKT BÄTTRE!! hehe :o) Så det är därför den har ettsat sig fast på hjärnan!! kramar

2008-12-13 @ 18:11:38
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0