Engegement

******

Mycket händer....haha mer än vad man förväntar sig =P

Man har börjat jobba idag o har jobb resten av året förmodligen...skönt.

Träffade en gammal bekant idag....
haha hon kläcker av sig en komentar :
-Men jag visste inte att du var förlovad....hur länge har du vatt det?!?!?!?!?!
Haha jadu gumman....du är inte ensam om att inte riktigt hänga med i svängarna faktikst haha


Slutade kl 14 idag....skönt....komma hem i tid på dagen i ändå hinna göra en massa saker =)
Fick skjuts hem från jobb idag....stod o väntade på bussen när en granne här hemma stannar o erbjuder mig skjuts...snällt

Fick bäddat rent dammsugat o torkat golv här hemma idag....
Skönt o ha det gjort...

Kommer sluta senare imorgon...men men ändå inte så himla sent  =P


Kollade PB ikväll....först 2 skivor på dvd hehehehe
Sen hann jag se avsnittet som gick på tv idag med =)
Så det har vatt en helkväll med Prisonbreak =)
Underbart =)
Snälla jag måste bara få säga det idag igen....
Michael är ju SÅÅÅÅÅÅ sjukt snygg......


Valpspekulationer barta dröser in i meilen för tillfället.....
Men jag  tänker faktiskt vänta ett par år innan det är dags för nån kull igen....
Spelar ingen roll hur många det är som gör intresseanmälan...jag tänker inte ta nån kull nu inom det närmsta ändå...


Fy katten vad jag är trött.....
E ju inte van o jobba nu....
Har ju bara gått hemma sen februari....
Så det märks att man har kommit igång igen....
Om inte annat så i ögonen haha...
Känns som jag har grus i dom nu.....
Kommer slockna som ett ljus nu ikväll....
Ska verkligen bli skönt o krypa ner nyduschad i en nybäddad säng med tre mysiga papillons.....
Finns det nån härligare känsla igentligen????

brrrr längtar sååå efter att krypa ner under täcket....

Natti på er alla.....
Sov gott





Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Vad jobbar du som??! Kram

2008-12-02 @ 10:27:05
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0