Festat 13 timmar nonstop

.......så ni förstår att man mår som man förtjänar idag va ??? hahahahah


Dagen började med att jag åkte till Tess o Coffe....Izabella fyllde 1 år så jag åkte dit med Sonny o Göran.....
Hellis syndade o åt kakor =-/


Efter kalaset åkte vi hem till kävlinge again =)
Körde in om Konsum o köpte blomma sen släppte sonny av mig här hemma....
Promenixade med hundarna sen raka vägen in i duschen....


Sonny glömde att han hade sin mobil på ljudlös så jag o ullis ringde ner han som 2 idioter hahahaha
Jag korkade upp här hemma medans jag gjorde vid mig.....
Sen körde vi o hämtade ullis o sen hämtade vi upp sonny.....

Vi var bland de sista som kom hem till syrran o david....men fint folk kommer sent ju =)

Vi hade väldigt kul på festen.....
Blev väldigt mkt fest om man säger som så hahahahaha.

Jenny skar upp sin fot så det var blod både på golvet o i trappan ...brrrr.

Haha dansade loss till min låt =)
Heheh man blir så glad av den ju =)
The way you are =)

Jenny var så elak ...när vi satt o hade lekar så gick hon fram o högg mig i tutten *fy fan vad ont det gjorde...skrek rakt ut....hon gjorde det hårdare än hon hade tänkt från början sa hon sen,.,...o bad om ursäkt haha....
Snacka om blåmärke....*aj*

Nille hade ju halva inne på ullis *asg* (trodde han iaf)
Han smörade som fan för henne....haha så satt han bredvid henne o komenterade hennes armband ....
Nille: va fint armband...jag gillar guld....
Ullis- Tack..men det är silver
fy fan va jag skrattade...



Ullis åkte hem vid 2 tiden....
Jag o Sonny o några fler stannade kvar där inatt....
Men vi var oxå uppe o festade fram till 8 imorse.....
DVS 13 timmars festande non stop.....så man mår inte sådär jättebra idag.....

Vaknade assent imorse.....
Fy bubblan vad dåligt jag mådde....
Riktigt dåligt....

Låg hur länge som helst o drog mig i soffan.....
Ville verkligen inte gå upp....(kanske inte så konstigt när det blev så hårt festande som det blev)


Jag o sonny blev hämtade vid 5 tiden idag.,....

Promenixade med hundarna när jag kom hem sen., sen hoppade jag in i en välbehövlig dusch =)

Efter det blev jag o lady körda ner till Sonny....
Blev filmkväll för vår del...
Ek var oxå där.


Imorgon ska jag ringa veterinären....
Måste åka in med Zack....

Mamma o pappa har varit o huggt gran idag.....
Jag skulle klätt den nu ikväll igentligen...
Men får ta det imorgon istället.,....


Nu kallar sängen.....
Känns som jag behöver sova en helvetes massa timmar inatt....
är vekrligen helt slut i knoppen nu


Natti på er.....

(ps:; kommer foto imorgon från festen)


Kommentarer
Postat av: ulrika

ja alla foton .. väntar ju ..hehe

2008-12-22 @ 00:59:05
Postat av: helena

haha vill du verkligen ha alla ullis?????asg

2008-12-22 @ 01:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0