Gräset är alltid grönare på andra sidan *ler*

*****

Ja då har man vatt igång o jobbat en vecka nu =)
Skönt att ha kommit igång igen äntligen =)
O jag trivs som fisken i vattnet.....

Har vatt lite halvkrasslig i veckan *blä*
Först var jag megaförkyld med hosta o feber
Sen problem med benet/foten...
O nu idag kom min vattenarmbåge tibax....
O med allt detta i bagaget så kan jag säga att det är skönt att det är helg nu =)


Imorgon ska jag julpyssla här hemma =)
Ska göra smällkarameller till Milan o Jordan...hehe man har ju kommit in i allt julpysslande nu iom jobbet =)
Där julpysslar vi mycket för tillfället =)


Ikväll har jag legat o kollat på inget mindre än Prisonbreak =) Ovanligt va haha =)


Köpte julklappar till Milan o Jordan idag...
Ska köpa nån till pappa imorgon....


Igår efter jobb så plockade jag fram julsaker från vinden =)
Ljusstakar ljusstjärnor, bocken, gustav, mm


Börjar närma sig Jennys o Davids fest nu =)
Ska bli kul.....
Men jag känner att jag förmodligen vill hem till kävlinge på natten/morgonen....
Tänkte först sova hos dom...men jag känner mig själv....jag vill vakna hemma....bakfull o allt troligen haha.



Gräset e alltid grönare på andra sidan *ler*
hmm ja d e allt jag avslöjar... för tillfället iaf hihi
Uppdaterar er mer om detta sen *asg
*
Tills dess....får ni fortsätta snoka vidare hahahaha
Det gör ni ju så bra hahahahahahahaha
Men jag kan ge er ett tips.....
Snoka inte om ni inte tåler höra sanningen...
Haha allt är förmodligen inte guld o gröna skogar för "somliga" för tillfället ....
Men för mig leker livet kan jag lova =) hahahaha
I just love my life at the moment =)


Nu ska jag gå o lägga mig så jag vaknar utvilad
Har ju en lång dag/kväll/natt framför mig imorgon
=D

Goodnight people


Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Hej hej!! Jo tack, här är allt super! Själv osså?! Kramar!

2008-12-06 @ 19:33:24
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sussie

När kommer du till malmö lilla hjärtat??? =)

2008-12-06 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0