Jättetrevlig kväll

*****

Blev hämtad av Ullis igårkväll.....
Åkte in till Malmö o åt middag på Jensen´s....
(när vi väl hittat rätt *skratt*)
Var ute på vift på fel gator hahaha.....
Åt jättegod mat o drack gott =)
Beställde tillomed efterrätt =P

Hade tänkt oss gå på Bio efteråt men hörde talas om fest ist i Kävlinge....
Så vi åkte hemmåt till kävlinge igen....
Dock var där ingen fest hahahaha...blev förföljda....hellis fick springa för första gången sen jag bröt benet *asg* måste sett roligt ut.....springande haltandes pingvin typ hahahahahaha


Åkte på "hyss-uppdrag" hahahhahaha =)

Sen hem till Sonny en sväng.....
Haha loggade in på min msn på hans data o hittade gamla svar från folk sedan jag loggade ut där sist (vilket var fleeera månader sen)....kul o läsa haha =)

Försökte övertala Sonny o CO att följa med på fest.....men icke dom ville det...trist....dom var för trötta?!?!

Istället bestämde vi oss för att gå ut....
Tänkte först åka tillbaka till Malmö igen....
Men bestämde oss för Landskrona istället.....
Dock ombestämde vi oss när vi väl var i L.a....
Finns väl en del vi lämnar osagt....eller hur gumman???? *ler*


Åkte hemmåt sen o blev förföljda av en bil som stod o väntade i vägkanten....hmmm?????

Körde till Lödde en sväng....haha =P
Jag knäckte en nagel *hrm*


Jag flirtade med en skitsnygg kille på bensinmacken heheheh =)
Han kunde haft en annan bil bara *hrm*
Ullis tyckte med han såg väldigt trevlig ut så jag fick minsann lite konkurans hahahahahahaha =)
Kul o jäklas =)


När jag kom hem så var jag helt uppe i varv så jag kunde ju inte gå o lägga mig....
Istället satte jag på tv.n en stund o låg o slötittade.-...men somnade nog ganska snabbt....
Vaknade tidigt imorse...tror kl var runt halv 6.....där var en film som gick på tv som jag låg o kollade sista halva delen på....varade väl till runt 7....pappa kom ner o skulle ut o röka o blev chokad att jag låg vaken o kollade tv så tidigt hahaha...
När filmen var slut gick jag upp o la mig i min säng ist....
glömde ta nässpray innan så jag kunde inte andas o därmed inte somna heller.....
Men måste ha somnat efter ett tag.,....
Vaknade vid 10 tiden....låg o mös länge med mina voffs =)
Sen tog jag dom på en promenix......

Gick upp o skulle köpa frukost....men väl däruppe var jag inte direkt hungrig...köpte mjölk, latte o redbull.....haha min dag räddad =P


Ullis har ringt nu på morgonen fick jag veta av pappa....så jag får se om jag kan gå o slå en pling till den lilla damen....


hon vill ha med mig på sån stor fest i Landskrona på nyår.....
Smoking o finklänning står på menyn =)
Ska bli kul =)
Hur sexigt är det lixom inte med killar i kostym *grrrr* =)
Luv it.....haha kommer ha ögongodis hela kvällen ju hihi...


Idag ska jag iväg en snabbis till Centan....
Måste på apoteket...var stängt i kävlinge ju grrrrr.
Måste in om på HM o köpa en ögonskugga med....


Fy 17 vad jag är sjuker.....
Snyter mig hela tiden....
hostar hostar o hostar....hostar tillomed slem ...haha mer än ni ville veta va????
Hatar att va såhär sjuk.....

 imorgon ska jag köpa simkort =)=)=)=)=)=)=) wihoooooo
Längtar som 17 efter att börja simma igen.....

Nu ska jag gå o göra mig iordning för centan....eller iordning kan jag väl inte kalla det....tänker verkligen inte lägga nån energi på att se speciellt trevlig ut.....haha....jag är SJUK...då¨får man se förfärlig ut =)

Hej svej....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0