Le Shopping

*****

Åkte som sagt till Centan idag =)
Blev en hel del nya inköp hihi =)

* Två tröjor (som du måste se ullis...du kommer med vilja ha dem)
* Ett par skor
* Underkläder
* Örhänge
* O lite smått o gott från Panduro Hobby


Blev helt irriterad på två st tanter på Centan.....
Mamma bara tittade på mig o förstod direkt vad min menande blick rörde sig om....
Självklart kan ju aldrig jag hålla näbbet stängd i sånna situationer....
Då kacklar jag som rena rama hönsgården..

På Måndag ska jag köpa simkort =)
Har gjort upp sim/tränings-schema nu fram till sommaren iaf....o det tänker jag hålla strikt.....
Bara längtar efter att komma igång nu....


Ullis hade vatt in om här idag medans vi var borta....
Hon skulle komma in på Msn nu ju så hon kunde få fotona från festen...men hon är då inte där =(
Nu när jag väl kommit in på min msn för en gångs skull....*suck*


Åhhhh min j*kla förkylning bara vägrar ge sig.....
Blir bara blir värre o värre...huhuh
Känns som mina lungor e ute o sprattlar genom näbbet var gång jag hostar nu.....


Ska ringa o boka tid för knäledstest på Ache Cindy o Kelly....
Hade tänkt få dom testade i Januari redan....
Dom ska vaccineras då med så jag gör det samtidigt....


Nu ska jag o min trogna hosta gå o lägga oss o kolla tv en stund innan läggdags....
Haha somnar väl i soffan inatt igen....
Känns ibland som man e i ett sånt förhållande där man väljer soffan framför sängen/killen....
Dock väljer jag bara soffan framför sängen....killen e inte ens med i bilden...o kommer inte komma med heller *asg*....
killar är bara problem...o det klarar jag mig så bra utan....

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0