Mega super dunder förkyld + bilder från i helgen

****

Har nog aldrig varit så förkyld nån gång som jag är nu denna gången.....
Snyter mig 511 ggr om dagen ...blä....
Tar snoret aldrig slut lixom???????
Känns som jag har snytit ut flera kg snor de senaste dagarna.....
Haha då kanske man har gått ner lite i vikt då oxå *asg* för allt de snor som kommit ut de senaste dagarna måste ju ha vägt en hel del *fniss*
Känner mig som en riktig snorunge för tillfället....gnällig o allt =P
O hostar som en gammal kamel gör jag med....blärk.
Hatar o va sjuk
har skickat sändebud med mamma som ska till centan idag.,.....Munspray o nässpray måste inhandlas till mig så jag inte slutar andas rätt som det är....?!?!?!?!


Ah vad jag är avundsjuk på Sonny för tillfället....jag vill oxå till australien....lyx...han ska åka i januari o va där 6 veckor.....
Jag vill oxå med ju !!!!!!!


Hade tänkt åka ut till Centan idag....men jag hoppar på det.....mår vekrligen skitdåligt...jäkla förkylning....
Nån som har nån bra tips mot förkylningen???????



Fick förresten sms av Gina igår.....hmm`?


weeee nu spelas min favvolåt på radion =)I=)=)
Dangerous med Akon =)
Hur glad blir man lixom inte av att lyssna på den????
Moodhöjare deluxe hehehe =)
The way you are är oxå sååå bra =) haha Sara o jag dansade loss till den i lördes =P


Hundarna har börjat slakta Batmansoffan dom fick med sig hem igår.....(som milan o jordan har haft)....
Så mkt uppskattade dom den lixom....hmmm???


Zack verkar må lite bättre idag....så nu börjar det nog gå åt rätt håll för hans del iaf....
skönt....
Jag lider verkligen när mina hundar har ont o man inte kan göra nåt för o hjälpa....
(fick ju inte ge smärtstillande eller nåt heller)
Så ni förstår nog hur dåligt man har mått när han har pipit o pipit!?!?!?!
Men nu börjar väl snart stygnen klia på honom med....


Förresten..jag har verkligen hittat min favorit mascara....
Maybelline the colossal volum express...
(har tidigare haft Loreal double extension), men den är fortfarande en stor favorit =)
Lite dryg bara med att man måste måla med vitt först o sen svart....tar dubbelt så lång tid ju.,...
Så nej nu bytar jar jag till maybelline =)
Dessa mascaror är verkligen en hel djungel innan man hittar nån man e nöjd med....
Finns inget värre än sånna man bara målar o målar med utan nån volym....
Evighetsmascaror som ja o mams kallar dom haha....
Var får man fatt i sånna som dom har på film....???? dom målar två tag o sen har dom megasnygga fransar hahahaha yeah right lixom *asg*
Ni tjejer förstår vad jag menar =P


Måste in till Malmö en dag snart igen o köpa min favvoparfym =)
(eller se om jag hittar den på nätet)
Den jag har börjar ju ta slut nu =(
Haha alla ska ju alltid låna den av mig....*morr*


 jag är partarsugen...vill verkligen ut o festa,....fast jag nog inte hade gjort många knop....min hälsa hade nog stoppat mig....*snyft*
Men det blir ju party på nyår o sen helgen efter det blir det utgång =)


Pratade med ullis innan idag...jag e ju sååå sjukt sugen på o börja simma igen.....dessutom har jag 9 ggr sol kvar =)
Så jag rotade fram min baddräkt o fixade fram simväskan =) (så man har det gjort iaf så det står o glor på en så man verkligen inte bara skiter i det nu)
Så nu ska jag ner i dagarna o köpa simkort =)
Sen ska jag ge mig f*n på att gå ner i vikt.,...
lika mkt som sist =)
VARE SIG JAG E SJUK ELLER INTE!

Ullis frågade om ja ville med o äta på jensen idag....låter väldigt trevligt iaf...men känner att pengakassan skriker lite =(
SÅ vi får se...vi skulle höras sen


Nu ska jag spruta min näsa full med nässpray o sen ska jag se om jag kan hitta på nåt vettigt o göra här hemma.....

Hej svej
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0