*Afrodite*

*****

Var ej o jobbade idag....
Men ringde o sa att jag kom imorgon.

Promenixade en sväng med hundarna sen gick jag o la mig o sov igen.....helt slut i huvudet.
Blev inte mycket sömn inatt =(

Vaknade assent ......
plockade ihopa dogsen o gick till rastgården en sväng med dom....
Helt leriga blev dom haha...

När jag kom hem så åkte vi till banken för o se om jag hade fått in pengar....men nej det hade jag såklart inte....
Men dom kommer troligen in på torsdag iaf...(hoppas jag iaf) e fattig som en kyrkråtta för tillfället.
Hade 200 på kontot *asg*
Körde in om Ica o handlade det nödvändigaste.....
Blev inte så mkt...måste ju ha pengar till o från jobb fram till torsdag oxå....hatar när man behöver vrida o vända på slantarna.....


När jag kom hem åt jag middag (en färdigrätt haha).
Sen kollade jag på film.....*Mamma Mia* (dom bor på den källan döpt efter "Afrodite" i grekiska mytologin...precis som min Cindy är döpt efter haha (Diods Afrodite) =)
Jag hade verkligen velat bo så på nån grekisk ö....vilken dröm....
Något för framtiden kanske???? hmmm skippa trista Sverige???? (vilket jag utan tvekan hade kunnat göra redan ikväll)...lämna allt tråkigt jag har här... bara åka o aldrig komma tillbaka...(eller ens se tillbaka på NÅT här).....det är nog min största dröm för tillfället....
Just nu har jag nämligen ingenting som håller mig kvar här....=,(
Trist men sant.....


Kollade på ny data idag....hittade två som jag kan tänka mig =)=)
Får bli min julklapp till mig själv detta året....


Nu ikväll kommer Prison Break.....
Ska lägga mig o kolla på det sen ska jag lägga mig nåtsånär i tid ikväll.....
Ska upp o jobba imorgon....


Well nu ska jag ner o leka lite med hundarna innan Prisonbreak börjar....

Bye Bye

C-ya´ll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0