Ny depprission igen *snyft*

******

Syrran frågade om jag ville med till Centan idag....men jag kände inte för det...eller rättare sagt....jag kände inte för NÅT alls.....
idag har jag underhållt mig själv med julklappsinpackningar o smällkaramellspyssel....
Har haft en riktigt blähä dag.....
På väg in i ny deprisson....igen....
Åhhh dom kommer oftare o oftare numera....skitdrygt.
Känner bara för o gå o lägga mig o dra täcket över huvudet o bara få va ensam....
Blir irriterad på allt o alla hela tiden ...o det är saker som jag aldrig annars skulle bli irriterad för...
Men igentligen är det väl mig själv jag är irriterad på....men det går ut över andra tyvär....inte meningen =,(
Känns som jag vill spy på allt för tillfället.....
Igår hade jag en väldigt bra dag iofs...då kändes allt på topp....
Men tyvär så kommer mina deprissioner alltid lika plötsligt o oväntat....
Men men jag antar att jag får dras med denna nu ett par veckor frammåt....
Mår illa bara jag tänker på det....
"HATAR VERKLIGEN DETTA SKITET"


har bloggtorka för tillfället....

Men men jag återkommer när når kul händer i mitt liv !!!

Ni får hålla ögonen öppna så ni e med från början när jag börjar med mitt bloggande igen.

Vi hörs o ses

//Hellis


Kommentarer
Postat av: Sussie

Sötnos vi får hitta på nåt en dag så du blir glad igen...du får inte må dåligt!!!

Puzzza på

2008-12-10 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0