Perfekt planerad kväll

*****

Syrran kom in om här efter jobb idag....hon hade köpt en jättegod parfym...jag vill med ha den hhehehe.
Fast jag har ju min favorit....ck one summer =)
Vem kan lixom INTE gilla den hehehe??? =)

Just nu har jag skickat ner mams o syrran på apoteket....behöver avmaska hundarna....eller behöver gör jag inte....men i förebyggande syfte åtminstone.
Man vet aldrig vad dom stoppar i sig när dom springer i rastgården o sånt ju ...blärk.


Pratade med Ullis innan....hade ju tänk oss simma o sola idag....men hon bangade idag *morr*
Hon frågade om jag inte bara ville med ner i byn o sola....men jag kan lika bra sola på viken om jag ändå ska simma...har ju dessutom solkort där...så slipper jag springa o lägga 50 kr per gång i byn ju...lite onödigt.
Frågade unni om hon ville med ist (vi har ju sagt vi ska börja sen länge tibax nu), men hon var jätteförkyld, men blev glad för jag frågade iaf=)
Du får bli frisk så du kan följa med ju....kanske nästa vecka???? =)
Men men jag e inte den som e den...jag tar tjuren i hornen o åker ner där ensam ikväll....
Längtar =)=)=)=)
bara älskar o simma ju =)
Nedsläckt, med levande ljus o hög musik =)
Hur härligt som helst ju =)
Dessutom lite solning på det oxå =)
ahhh perfekt =)


Efter simning o solning så blir det hem...promenixa med hundarna en kvällsrunda o sen blir det mys framför nån bra film.....

Ja så ser min kväll ut.....
Skulle inte vilja byta den med nån =)
Skönt att äntligen komma igång med simningen igen.,...
Ska simma 3 ggr i veckan hädanefter och promenixa 4 ggr i veckan....Utan NÅGRA undanflykter....
Ska verkligen köra på stenhårt nu....
Skönt


Sitter just nu o pratar med Sonny...skickar lite foton från festen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0