Prioriteringar

*******

Har haft en så långtråkig dag idag....blärk......

Började promenixa med cindy o ache imorse....
Men när jag kommit en bit fick jag iden om att gå till rastgården o släppa dom...
Så jag vände hem igen för o hämta kelly o lady....
Attans vad vilda o glada dom blev av att komma upp där....dom älskar ju sin rastgård....

Mötte jenny med sin stora vovve på vägen dit....
Mina småttingar trodde dom kunde äta upp hennes hund....haha....
Den hade tagit alla mina 4 i en enda munsbit om han hade velat....
Bara mina som e så ouppfostrade o skäller som idioter på andra hundar....
Hennes gick så lungt förbi o sa inte ett pip....
Haha bara jag som har monster till hundar =P


Nu på eftermiddagsrundan så hade jag o Tarzan dragkamp.....(han älskar ju att "kampa")...haha inte så illa som det låter...
men han hoppar upp o biter tag i änden på kopplet o drar hoppar o morrar o tycker själv han är såååå farlig *asg*
Min lille Tarzan...haha han e så¨söt.....


Nu ska jag snart hoppa in i ett långt o skönt bad....^
Sen ska jag måla naglar fixa ögonbryn osv....
Unna mig lite tid för mig själv nu ikväll....

Hade tänkt sola både igår o idag....
Men jag har inte tagit mig tid till det.....
Känner mig som en blekfis nu,,,,evigheter sen jag solade nu ju....*snyft*
Nu denna veckan som kommer måste jag iaf hinna sola minst 3 ggr....
Prioritet nummer 1 för vad som måste hinnas med denna veckan....
har ju fått ett solkort av mormor =) så jag ska bara ta mig tid till det oxå.

Snart festdax ju längtar**
På Lördag....
Dricka margarita =)
Ha min nya KORT KORTA klänning =)
Ha ullis....vem av oss kommer ha kortast????? hmm ja vi blir ju nog de 2 med kortast klänningar där iaf =P


// Hellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0