Räkna får

****

Borde sova vid det här klockslaget igentligen...börjar tidigt imorrgon o slutar sent....men inte kan man sova....nej
Är rent för stressad o uppjagad inombords....har vatt hela kvällen.......har ingen ro för nånting...känner bara stress o press på mig....mår illa o vill bara spy.....
Tänkte försöka ha en lugn o skön kväll....gick o la mig i ett bad o försökte slappna av....tänkte slänga mig framför en film o mysa med hundarna....men det satte min egen stress o press stopp för.....
Blev ingen film ikväll för min del....
O nu känner jag stress för jag MÅSTE få lite sömn innan jobb....men jag har INGEN ro för o gå o lägga mig....
Kommer ändå bara ligga o vrida o vända mig i sängen....bli varm o slänga av mig täcket o ligga o stirra upp i taket flera timmar tills klockan ringer o det är dags att gå upp o jobba....
Känns som en enda stor ond cirkel....
depprission, ledsen, stress, press, sömnlös,
depprission, ledsen, stress, press, sömnlös,
depprission, ledsen, stress, press, sömnlös
Känner mig psykiskt utmattad =,(


Hittade en "lekbok" med blandade lekar både för barn o vuxna idag =)
Hittade en hel del roliga lekar som jag tänkte vi kunde ha på festen till helgen....(jenny blev överlycklig när jag sa det till henne)
Haha en lek hette "lilla katt" o jag kommer då bara tänka på Sonny när vi leker den...o vet att ullis med kommer tänka på han o skratta (o den handlar om just det att man INTE får skratta) så det känns som jag o ullis kommer loosa den leken duktigt.... 
Tur jag har valt ut fler lekar så vi har chans o vinna nån gång iaf =)
Kommer nog få en del roliga skrattatacker under kvällens gång iaf  hahahaha
Ser fram emot festen väldigt mycket =)
Just nu är den min morot i den trista grå vardagen....
(vilket ni säkert redan har märkt vid det här laget).


Nu ska jag försöka sova lite...
Får räkna får eller nåt o se om det hjälper ....

HEJ SVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0