Sååå Trevlig Jul

*****
Åkte som sagt ner till Pia o Lars o firade jul med dom jane farmor farfar sonny therese o barnen....
Var väldigt trevligt....
Åt gott o fick många fina julklappar......så snäll måste jag ju ha vatt =) hehehe.
Smarta jag slog ut min jultoddy över golvet....knas lixom
Farmor ramlade över grinden o slog benet....
Men förutom det så var det väldigt trevligt =)
Michelle var lite rädd för tomten när den kom....
Vi kollade på "Tomten e far till alla barnen" o jag o Sonny satt o skrattade tills vi grät....
Lätt jag måste köpa den filmen haha... så jäkla rolig....
Haha DÖÖÖÖÖ TOMTE JÄVEL haha den repliken var bara så jäkla bra....
(nä jag har faktikst aldrig sett den filmen....) men nu har jag =)
(dock inte hela....vi satt o åt gröt precis innan slutet...men jag bad sonny kalla på mig när tomten fick stryk haha...


Vi satt hemma hos Pia fram tills kl var runt halv 2....då körde Pia mig o Sonny till Fredrik för han hade fest....(jane var lite smått besviken för hon inte fick följa med).
Men hon var så snäll o lånade mig smink iaf =) haha jag hade ju inte nåt sånt med mig =P

Figge o en till kom ner o mötte oss i trappen....O jag påpekade att jag inte direkt hade nån festskor på mig o halvvelade för o följa med.....haha då börjar dom klä av sig o erbjuder mig kläderna ....haha sonny o jag började asgarva....
Rätt många hade redan begett sig hemmåt när vi kom upp där....men där var ändå välidgt många som var kvar ändå....
Var fullsatt överallt så jag o sonny tänkte sätta oss på golvet...då jagar figge bort en kille från soffan för jag ska sitta där.,...o när jag envist insisterar på att jag ska sitta på golvet så lyfter figge upp mig o bär mig bort o slänger mig ner i soffan hahaha...(låt mig påpeka att jag hade VÄÄÄÄLDIGT kort kjol hrm)...haha visade nog en del *hrm*


Sen höll dom på o ta en massa fulekort....haha går inte in på detaljer tror jag....men en del var väl lite barnförbjudna hahahahaha.....som jag o sonny skrattade åt dom....
Men men kul hade vi...
Kände mig ganska ihoppressad när dom skulle ta foto på ALLA i soffan hahahaha...fick knappt luft....

Haha värst var när vi skulle hem o stod i hallen på väg ut.....
"Nån" skulle tvunget ha en julkyss av mig hahahah...jag vände kinden till försökte komma åt dörrhandtaget o öppna dörren så jag kom ut hahah måste ha sett rätt roligt ut....sonny bara stod skrattade åt det nämligen...

Väl ute så var det sååå attans kallt.....brrr jag hade ju ingen jacka med mig heller.....(inte så smart val eftersom jag redan är megasjuk igentligen)
O d var bara jag som skulle åt mitt håll hemmåt....
Blev erbjuden att bli följd hem....*snällt*
Men men jag sa att jag klarade gå själv :)
Men d var snällt att dom erbjöd sig iaf....

Var hemma runt halv 5 imorse....
Lagom trött.....

Mådde inte bra imorse när jag vaknade....var megatrött...superförkyld o allt....blä....

Gjorde mig iordning sen åkte vi hem till syrran o david....
Vi firade jul där idag.....
Hade voffsen med oss...
haha Zack hittade sin favvoplats direkt.....(milans soffa)...dom hade tre st så Zack fick med sig en hem oxå när vi åkte =)

Hade julmiddag. julklappsöppning o julklappsspelet där....
Väldigt roligt =)
Jag vann iaf två paket =)

När vi kom hem hit nu ikväll så öppnade vi julklappar även här hemma....så det har vatt mkt julklappar nu =)


Imorgon ska jag ner till Pia o hämta mina julklappar jag fick där (lämnade kvar dom eftersom vi stack på fest)....



Nu ikväll blir det horisontläge framför tv:n haha....
Är ju som sagt sjuk....(även om d inte har märkts dessa två dagarna...haha fullt upp ju man har inte tid att va sjuk)


Hoppas er jul med har varit lyckad.....

Hörs o Ses

Hellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0