Sankta Lucia

***

Har vatt hemma från jobb nästan hela veckan....
Har inte mått nåt vidare bra....


Idag är det Lucia...har dock ingen luciakänsla för fem öre...
Men men det är ju kul för dom som har det.....


Har inte sovit mycket inatt....
Även om ja inte vatt på nån lussevaka....
Satt uppe länge först o kollade tv....
Sen fastnade jag framför datan en bra stund med....
Gick o la mig vid 4 tiden...
Vilket trevligt luciafirande lixom?!?!?!?!?! DATA O TV...
Men men jag hoppas alla er andras lussevakor har vatt trevliga iaf....


Hörde en jättebra låt på radion imorse....
Men vet varken vad den heter eller vem som gjort den....
Har för mig dom sa nåt om "with every bite of me" innan dom spelade den ...men minns inte....
(yrvaken)
NÅN SOM VET??????


Längtar tills nästa helg =)
Då blir det fest fest o åter fest =)=)
Ska bli kul.....
Jag hoppas då verkligen det kommer mycket folk dit =)
Jag ska först på kalas i Lund  på eftermiddagen...
Haha skrattade åt sonny när han frågade om ullis skulle köra hem från Jenny....
Mitt svar-
Ja det får bli Milans trampebil hon kör isf....för nåt annat kommer hon inte kunna köra *asg*
haha vi får springa på tandköttet hem gumman *hahahahahahaha*


Har fått mina julkort jag skickade efter nu =)
Blev nöjd med dom...Så jag kommer beställa därifrån nästa år med....
Helt ok pris, man får sina egna foton på bild och d finns olika modeller att välja på....


P.S Det finns många fiskar i havet *ler*
Är ute på djupt vatten och det plaskar för fullt ...asg*



Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Vad skoj att du är tillbaka och bloggar igen! Hoppas du mår bättre :o) Kram

2008-12-13 @ 18:10:33
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0