Snälla-skjut-mig-dag

*****

Har verkligen haft en sån "snälla skjut mig" dag idag....
BLÄRK för sånna dagar.....
Har verkligen tappat lusten för allt för tillfället....
Känns som alla mina känslor bara går runt o runt som en tvättmaskin....
Man kämpar på o letar efter de här omtalade "guldkornen" varje dag....
Men inte ett spår av dem i sikte för min del....
Alla har nog haft sånna dagar när dom har känt att det inte har vatt nån meningen med att stiga upp ur sängen på morgonen....
Well...så har de flesta av mina dagar detta året känts....
Man tycker att det borde vända snart?????
Eller???
Inget kul alls o må såhär...=,(
Det tar på en väldigt mkt psykiskt...


Nu ska jag krypa ner till mina älskade voffs i sängen  dra täcket över huvudet o sova sova sova.....
kan alltid hoppas morgondagen har nåt possitivt att överaska en med...


PS: (pernilla frågade mig om jag ville med på utbildning (uppfödar/genetik)  nästa år....så det är alltid nåt att se fram emot iaf)
Nåt possitivt i mitt inlägg ikväll iaf....
Inte BARA gnäll från mig....

Nu ska gnällfia sova
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0