Grå Trist o Värdelös

****

Satt länge o slötittade på tv ikväll......
Men följde inte direkt handlingen på nåt som visades.....inte ens Prisonbreak...
Satt mest i mina egna tankar o var nedstämd....
Hade tänkt lägga mig nåt sånär i tid ikväll...
Men som ni ser så blev det inte så...
Nu sitter man uppe o kan inte sova....massa tankar som åker rundor i huvudet...känner mig så jäkla ledsen o nedstämd för tillfället.....

Imorgon ska jag upp o jobba....börjar tidigt....
Så jag får väl snart krypa ner till mina underbara vovvar o försöka få min skönhetssömn....*asg* (ellerhur bah)
Hade behövt sova dubbla skift om det skulle funka det minsta på mig...
Känner mig som vädret...GRÅ, TRIST o VÄRDELÖS

Well well...

Goodnight
Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0