Sova med fienden....

******

Åkte som sagt ner o simmade o solade igårkväll.....ensam....men det var faktiskt riktigt mysigt o va där själv....
Började med att sola....haha först hade jag lite problem med solariet...det hade tydligen klyddat hela dagen för dom där...oxå så klart får just JAG det solariet oxå haha slår aldrig fel...min vanliga otur....
Behöver jag ens nämna att jag redan hade tagit av mig när jag kom underfund med att det vägrade starta????
Så det var bara till o packa på sig alla kläderna igen o ge sig ut i kassan o be om hjälp.....
Tog ett tag men till slut fick vi igång det haha....
Vet att jag kommer vägra ta det solariet fler ggr...
Ska se till så jag får ngt av de andra tre som e där....
Efter solningen så blev det dusch o på med baddräkten o hoppa i plurret =)
Simmade över en timme....skönt...
Hög musik o levandes ljus längs bassängkanten....mysigt.
Fick mig ett par goda skratt åt 4 killar där som tvunget skulle åka rutchkanan haha....som dom höll på o göra narr av varandra hela tiden....var rätt kul o lyssna på pikarna de gav varandra.......

grrr hårfönen funkade inte där ...morr....fick gå ut med blött hår....brrr
Blev hämtad av mams....
Åkte in om ica o handlade...
Köpte tre filmer....

När jag kom hem så la jag mig o kolla på "Sova med fienden".
O sen efter det två avsnitt Miami Ink.....
Visst blir man bra sugen på en ny tatuering när man sitter o kollar på det =)



Idag ska jag bara va hemma o ta det lungt.....
Hade planer på att festa....men jag bara hostar o hostar hela tiden,....
Får stå ut med att va hemma o va nykter en nyårsafton haha....
Fast jag var nykter förra nyår med....drack bara champagne kl 12 haha....(var ju iväg med ullis)
Det chokerar nog de flesta att höra jag ska va nykter två nyårsaftonar i rad :P
Men men ....jag festar ju igen det resten av året hahahahaha =)
Ullis försökte övertala mig att festa med henne idag....men nej...jag hoppar på det faktikst...känner inte alls för det....
Hälsan säger stopp....
Kanske man ger sig ut i byn runt tolvslaget för en o annan nyårskyss *blink* hahaha
O ge nyårslöfte som ändå kommer brytas ....o önska sig nåt som aldrig kommer slå in....jippi lixom ...haha kolla bara på det jag önskade förra nyårsafton....o se hur det gick med det....åt helvete rent ut sagt....rent åt helvete....!!!
Samma kväll det gick åt helvete fick jag pajat benen med dessutom...
.....men men...som sagt...snart nytt år o nya förhoppningar =)
O ngt värre år än det jag haft detta kan det INTE bli...så det är ju possitivt iaf...


Önskar er alla Ett Gott Nytt År!
Vi ses igen 2009 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0