Super-trött

*****

Örk vad jag är trött....ögonen går rent i kors på mig för tillfället.....

Har nu plockat ut några lekar till festen på lördag hehehehe ska bli kul =)

Ullis var in om här ikväll o snackade en stund.....
Jag fixade Lichas o nya vovvens klor....
Nemo fick hon själv klippa på haha...räckte jag visade mig för han så skulle han äta upp mig....he dont like me...hehe jo ibland kan han faktikst komma o vilja bli klappad av mig....
Men det är en hund med humör det där....


Imorgon ska jag på möte på jobb.....
Sen jobbar jag mellan 7.30-15.30¨
Sen är det äntligen HELG med stort H =)
Weee ska bli så kul på Lördag =)
Blir blandad dricka för min del haha....
Blir både vin cider o margaritas...mmm gott =)
Speciellt med margarita....luv it =)=)
Yummi.

Har haft superont i min fot de senaste dagarna....
Känns som jag har ont i nåt hela tiden....
E det inte FOTEN så är det ARMBÅGEN är det inte det så är det HUVUDET eller RYGGEN...
hmm känns som jag hade behövt byta ut lite kroppsdelar för tillfället....
Känner mig som en gnällig pensionär =(


nej detta blev ett kort inlägg ikväll....
Måste gå o lägga mig nu så jag kommer upp i tid imorognbitti....
Börjar tidigt.
'
Hej svej på er.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0