Mår bättre UTAN somliga personer i mitt liv

****

Åkte med pappa ut till jobb imorse igen....skönt när man slipper ta bussen =)
Kom lite tidigt till jobb....men hellre det....

Vilket väder det har vatt ute idag....brrr var glad att jag hade tjocka vantar med mig idag =)


Jag har julpysslat idag hehehehe....
Har gjort smällkaramell =P

På lunchen klantade jag mig o spillde ut min naturdiet över mig...typiskt min otur lixom.... 

Slutade lite tidigare o fick skjuts till Kävlinge....skönt o slippa passa bussen....


Fick feber idag...blärk...helt röd om kinderna....ont i huvudet o mår illa.....hoppas det försvinner till imorgon.


Imorgon och till helgen ska jag julpynta här hemma =)
Får hoppas jag känner av lite julstämning iaf....
Även om jag inte hoppas på det för mycket....



Idag har jag klippt  voffarnas klor o borstat alla småhundarna.....
Så nu är dom så fina så =)
På tal om hundar så tittade jag på Dianas valpar idag...på bild iofs men d e oxå kul =)
Finns det nåt mysigare än nyfödda valpar igentligen????
Blir så härlig stämning med valpar i huset tycker jag =)


Cindy är i sitt höglöp för tillfället.....
Så både Zack o Ache är lite jobbiga här hemma.....
Men men sånt man får stå ut med om man ska ha både hanar o tikar ...
Gäller ju verkligen att inte lämna dom ihopa....
Är väldigt noga med att skilja på dom helt när dom inte är under uppsikt.


Har kommit underfund med att jag mår 10 ggr bättre nu när somliga personer inte finns i mitt liv längre....
Men men....ibland behöver man sortera bort sånt man mår dåligt av....

(nej detta är INTE riktat till nån som jag blivit ovän med den senaste veckan iaf)


Nu ska jag in o lägga mig i ett bad o sen se lite PB =)

Puss o Kram
Hellis
The One And Only


Kommentarer
Postat av: maria

haha hur ofta skaffar du dig ovänner ... :-)

2008-12-03 @ 06:53:46
Postat av: Helena

Haha det händer faktiskt inte ofta som d kanske verkade i inlägget....men det finns EN som blivit lack för en löjlig bagatell den senaste veckan...o d var det jag syftade på att det inte var riktat åt den personen....

2008-12-03 @ 19:42:31
Postat av: maria

hihi

2008-12-06 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0