ZACK

****

Hrm....värst vad folk lätt får vatten på kvarnen.....*pik*


Idag fick vi åka in med Zack till lunds djursjukhus.....
Han bara pep o pep.....ush sånt gör så ont i mig....
Han har fått  s.k "vattenöra"...Stackaren.,.....
Vi fick två¨alternativ...antingen ge antibiotika o hoppas det lägger sig...eller operation o han får kanske lite konstigt utseende på örat....
o jag hatar o ta sånna beslut när man inte vet vilket man borde välja....
Jag fick dock hjälp utav veterinären att ta beslutet att operara.....
Så imorgonbitti kl 8 ska Zack opereras,.....

Efter djursjukhuset åkte vi in på Rusta o ÖB....
Men vi gick in i omgångar eftersom vi hade Zack med oss....
Han låg ju o sov så gott i baksätet...men vi vågar aldrig lämna dom ensamma i bilen....


Jag fick köpt en del julklappar till idag....
Men är fortf inte färdig än....börjar känna panik nu.....baaaah


När vi kom hem så promenerade vi med dogsen en sväng sen åkte mamma till centan....
Jag stannade hemma o badade o sen kollade jag prison break....

Efter det så klädde jag vår gran =)
O packade in julklappar =)


Har fått megastort blåmärke där syrran bet mig i lördes....jäkla hon lixom.....
d ska hon få sota för.....


Pappa hade roligt på min bekostnad idag.....
Grrr jag gillar inte när folk anklagar en falskt...


Huhuhuhu jag har börjat bli jääättte sjuk dessutom....
Så det var inte bara bakfylla jag hade igår o mådde dåligt av....
Har värsta förkylningen nu.....
Har typ snytit ut 1 kg snor idag
helt täppt med...blä....
Missbrukar nässpray för tillfället.....
Går inte en meter utan att ha det med mig hahahaha...hemskt....


grrr min MSN krånglar för tillfället......
Kommer inte in....
Vill bara ha en ny data nu....


Nu ska jag krypa ner till mina småvovvar o sova sova sova....o åter sova.....

Ska ju åka in med Zack till djursjukhuset tidigt.....

Godnatt...


(PS: har lagt in foto från i lördags både på Facebook och Lunar idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0