Avundsjuk

***

Ovanligt mycket folk på jobb idag....skönt när man har o göra så går tiden fort =)
Jobb imorgon oxå....sen är jag ledig 4 dagar.
Ska ta tåget kl 9 imorgonbitti....
börjar jobba 9.30 öppnar 10.30.
stänger 16.10 o blir hämtad 16.30.
sen har man lite att göra på lagret o så oxå.....iaf 20-30 min.....
Sen e jag hemma lite tidigare än på vardagarna...skönt....så hinner man iaf hitta på nåt på kvällen....om man nu vill =)
Men känner jag mig själv rätt så kommer ja bara ta det lungt på kvällen....pallar tji utgång osv när man har jobbat hela dagen....
(fast sist ja va ute orkade jag *ler*....då hade jag först jobbat på dagen =)
Men efter imorgon så är jag ledig ett par dagar....4 dagar tror jag....


Ikväll var det Gremlins på tv....Gizmo är ju bara såååå söt =)
Påminner om papillonvalpar =)
Har inte sett den filmen på måååånga år.....haha så den var kul o se =)
haha glömmer aldrig när jag hade varit i lund med Lady som valp (minns inte vad vi hade gjort där), o där kommer en kille fram o säger hej Gizmo till henne haha han blev stormförtjust i henne....men hon var så lik gizmo...teckning o allt.
Min lilla sötnöt =)
Man saknar julen när man ser den filmen......i iom jag inte hade ngn julkänsla för fem öre förra året så saknade jag verkligen julkänslan när jag såg den på tv.....*snyft*


Imorgon ska jag försöka planera vad jag ska göra på mina 4 lediga dagar =)
Vill gärna ha det klart för mig innan =)
Sån var jag inte förr....då ville jag bara ta dagarna som dom kom när jag var ledig.....men numera så vill jag ha saker o ting planerade i förtid =)
Ska iaf ägna en MASSA tid på mina hundar de dagarna iaf.....
O kanske träna/simma nån dag.....
Måste sola oxå =)
Det är belöningen efter simning/träningen haha*
Moroten som gör att man orkar =)
Ska kolla igenom lite hundutställningar o sånt de dagarna jag är ledig....
jag vet ju redan några st, men jag vill ju ställa på fler än dom detta året =)
Älskar hundutställningar =)
Kommer även ställa på ngn inofficiell.....det är nyttig träning =)



Nä nu gott folk ska jag slänga mig i bingen o sova sova o åter sova så jag orkar jobba imorgon =)
Andra är väl ute o festar o har kul just nu....*Avundsjuk på er* ......
O ja ska jobba nästa helg oxå så då blir de inte heller nåt partaj på fredagen iaf....Får se lördagen *ler* =)


Bye bye partynissar



image50




















Kommentarer
Postat av: atena

ah så söt!

2008-02-08 @ 23:55:43
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0