Föräldrafritt

***

Idag var vi o hämtade hem ullis valp.....
stannade rätt länge hos uppfödaren o snackade....


Har varit o handlat o sånt oxå idag....djuraffär bl.a
Jag köpte kalk till Ache o Cindy.
Oxå har jag tejpat upp deras öron på nytt idag....
Se om det funkar bättre med kalk oxå.


Har vatt på världens sämsta humör nu ikväll.....
Har haft världens huvudvärk.....asjobbigt.
O sen har pappa bara bråkat konstant sen jag kom hem.....ja redan innan jag kom hem tillomed.....suck man blir så trött på hans förbannade gnäll varenda dag.
Skulle kanske åka till landskrona med han imorgon men jag pallar fan inte.....
O inte nog med det....så fort mamma kom hem nu ikväll från jobb så började den oxå gnälla.....
O sen har jag inte fått mkt sömn inatt heller för pappa har snarkat så väggarna har skakat.....
Han har tillomed överröstat öronproppar o musik SAMTIDIGT!!!!
FY BUBBLAN VAD JAG LÄNGTAR EFTER EGEN LÄGENHET!!!!
Snacka om att jag kommer njuta när jag bor ensam.....
Jag kommer bli som en enstöring när jag väl flyttar.....skönt.
Föräldrafritt!!!
Kunna sköta sig själv, göra vad man vill, när man vill o hur man vill....INGEN som ska blanda sig.....helt underbart...


Imorgon sista lediga dagen.....
Ska låsa in mig själv hela dagen typ.....
Orkar fan inget gnäll min sista lediga dag.....den första som gnäller om ngt kommer jag nog smälla till....känns som det nu iaf.


Nä godnatt....
(eller god natt är väl att ta i....god kommer den säkerligen inte va för jag kommer väl inte kunna sova för det kommer garanterat ligga en o snarka i rummet intill så högt att väggarna skakar.....orka lixom

image7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0