Grattis pappa på födelsedagen

****

Börjar kunna sova bättre om nätterna nu....har ont men inte lika ont som i början.....


Idag fyller pappa år så det blir kalas....
Men jag är ju inte så roligt sällskap känner jag....
Efter en stund uppe så måste jag gå o lägga mig igen.....
Känner mig hemsk....
Tur sängen är i vardagsrummet så jag kan va till sällskap ändå =)


Fick en allergisk reaktion igårkväll....
(troligen av nötter).
Började klia på hela kroppen helt plötsligt.....fick ångestattack o svettades.....
Fattar inte hur jag tog mig upp ur sängen så snabbt o bort till rullstolen o kastade mig ut mot hallen....höll på o köra över valpar o allt.....
Slängde mig in i duschen o tog en kalldusch....
Så jäkla skönt......
O efteråt kändes det bättre....
(vågar inte äta nötter fler ggr nu).


Attans vad cindy har växt....haha...Kelly o Acke är normala änsålänge.
Men när jag satte på cindy sitt halsband igår såg jag att hon bara har två hål kvar innan det är för litet!?!?
Det var längst in när jag köpte det för nån v sen bara......
O de andras passar fortf.....
Så jag fick letat upp ett nytt till lilla cindy som passar bättre.....
Min lilla tös börjar bli stor =)


Gud vad jag börjar tröttna på att ligga gipsad o bandagerad nu......
Fast det ena benet börjar kännas bättre nu iaf.....skönt.
Ska åka o byta gips på Måndag.....
Troligen röntgar dom benet då oxå så dom ser att det läker rätt......


Haha mina hundar har fått en vagga !!!!!!!
Dom älskar den....hoppar i den hela tiden.....men mest är det Lady som ligger i den.....haha så jäkla söt.


Ska fotografera vovvarna en dag...
Men det är lite svårt nu när jag sitter o rullstol.....  =(
Känns verkligen som jag missar så himla mkt med valparna nu när jag sitter som jag gör.....
Så jäkla bull.....
Vill ju bara ut o göra en massa roligt med dom nu.....men det är ju lite svårt.....






image53




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0