Kärlek vid första ögonkastet

.......tror jag allt på =)
Speciellt efter denna dagen *ler*
Edyta skrattade åt mig när jag ringde o berättade för henne om min "lilla incident" på jobb.
Ah klumpiga jag lixom....typiskt mig o göra bort mig så pass haha....
Men det gjorde jag visst inte obemärkt *ler*
Ingenting ont som inte har nått gott med sig =)
Brännmärke o smärta....men det var det värt hehe =)
Nu vill jag bara att det ska bli morgon igen o att "nån" kommer förbi o stannar till på jobb igen  =)
Hoppas hoppas hoppas *ler*
Det roliga var att när jag hade ringt Edyta o berättat om det så kom han förbi en gång till *jag rodnade som attans hehe*


Måste säga att världen är verkligen liten.....
Man tror att så många är främmande men så är sällan fallet.....
man känner oftast varandra på ett eller annat sätt.....


Jahopp då var det kväll o så igen....har världens huvudvärk =(
Hade tänkt kolla på film....
O bara ta det lungt.....har precis myst med valparna....så då är det ju de stora vovvarnas tur nu....
Zack älskar o "kolla film" haha =)


Valparna hade fått träffa King idag.....
Det är nyttigt för dom att träffa andra hundar oxå så dom vänjer sig vid olika hundar ....



Snackade med en idag som tycker som jag ang förhållande osv....
Alla stressar att skaffa förhållande o sambo osv.....
O frågar MIG om inte JAG känner press????
Nej nej absolut inte.....Jag trivs så himla bra ensam.....jag vill inte ha nåt förhållande nu.....
Vill va ensam ett par år till....bo i egen lägenhet o sköta mig själv.....
Sen får man ju se vad som händer i framtiden.....
men just nu trivs jag väldigt bra med vart jag är i livet.....


hej svej på er



image47


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0