Åtta mil *asg*

****

Huset fullt med massa ljuvlingar....=)
Ju fler papillons man har, desto roligare är det  =)
Haha folk frågar när jag ska va nöjd.....
mitt svar.....ALDRIG haha =)
Men det är rätt kul att alla småttingarna här är släkt med varandra =)
Manga o Frida är systrar, o Cindy Ache o Kellie som oxå är syskon =)
Och Manga o Frida är kusiner med Cindy ache o kellie.
Rena rama släktträffen haha =)

Har inte blivit ngn rastgård med hundarna idag =(
Men tänkte åka dit en sväng imorgon så dom får springa av sig ordentligt.

Var hos sjukgymnasten idag....

Efter sjukgymnasten var vi inom ica o handlade.

Ikväll ska jag se 8-mile
eller som mamma säger, åtta mil haha =)
hon är för rolig.

Igår var syrran här o hälsade på efter jobb....
Hon blev sååå fäst vid Manga....haha.
Men hon är faktiskt helt underbar den hunden....
Just nu ligger hon o sover så sött i mitt knä.
Lilla sötnosen
.
örk plockade en fästing idag på en av hundarna...brrrr.
Fast man har börjat vänja sig.....
Det var värre i början...då tyckte man det var jätteäckligt.


Nu ska jag ta o gå ut med alla småttingar en sväng.....

Tjingeling


(pernilla, skriv till mig när du loggar in på MSN sen. need too talk to you)


på väg till rastgården =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0