Blähä vad jag är bakis idag

******

Igår åkte jag o ullis o släppte voffsen i rastgården så dom fick springa av sig ordentligt....
Var inom bolaget med o köpte snackevann =)

Sen åkte vi hem o lämnade av hundarna....
Körde till Wraphouse o hämtade mat....
Haha tur jag e med i bilen o har utkik på väggrenar gumman *ler*

Fullt på parkeringen inne i Lund så vi fick ställa oss nere vid parkeringen vid stationen...
Jag fick haltat mig förbi alla uteserveringar o allt haha som vi skrattade....
Går som en kråka ju.....
Haha tutade som galningar på en gammal bekant till mig....han måste ha fått en chock haha.

Kom hem o åt o korkade upp.....

Kan ju säga att ullis har skämt ut sig för mina grannar....
Hrm kan undra vad dom tror om oss hahahahaha
Ojsan ...haha du e så kass ullis....
Jag får gå med skygglappar när jag visar mig utanför dörren hädanefter hahaha
Du e galen.....


Vi pratade med Philip igår oxå....evigheter sen nu....
Han ville vi skulle komma in till Helsingborg i festa vidare med han....
Skulle åkt till hans restautang....som han tydligen hade köpt...här har visst jag o ullis missat en del =)


Hittade en megastor spindel i min SÄNG igår när jag skulle lägga mig....
Försökte fånga den med den var snabb som attans....
Hittade den inte sen så det slutade med att jag tog ner täcke o kudde o sov på soffan inatt....
(ont i ryggen idag).


Idag har jag vatt ihärdig haha.....
Tömde hundarnas bassäng, skrubbade den ordentligt o fyllde nytt vatten i den....
Så nu kan dom bada o blöta ner allt igen...haha.

jahopp lördag idag o misstänker att det blir en hel del snackevatten ikväll igen *ler*
Känner mig lite torr i strupen *asg*
Ny kväll = Nya bravader *asg*


Åh snart ny vecka....
O ny vovve =)
Ska åka till djuraffären o köpa nytt koppel till henne...
hon är så liten ju...inga av dom halsbanden jag har här hemma passar henne ju =P
Min lilla ängel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0