Dags o bryta nästa kroppsdel

*****

Hade en jättekonstig dröm inatt...igen.


Åkte med o hämtade mamma i Lund på jobb idag.
Tog småttingarna med oss så vi gick en runda med dom där inne medans vi väntade på mams.
Brukar ju gå ner o titta på guldfiskarna med dom =)
dom springer på muren o tittar ner i vattnet haha.


På hemvägen körde vi o handlade på Ica.
Pappa stannade med hundarna i bilen under tiden.


Igår hittade jag ladys o cindys diamanthalsband =)
Så dom har fått byta nu =)
Så söta så =)
Bling bling divor haha =)
(ache vill inte ha nåt bling bling haha)


Fy katten jag höll på att bryta fingret idag....ajajajaj
klumpade till mig o fastnade med det i sovrumsdörren så jag böjde det helt.....
fy jag trodde jag skulle bryta det....ahhhh lixom.
Dock blev det bara böjt (inte brutet).
ush vill aldrig bryta nåt igen.....den känslan är fruktansvärd....*ryyyser bara av tanken på det*


Igår när vi hämtade mamma på jobb träffade vi en gammal bekant som vi inte har träffat på flera år.
Så det var kul =)


Har fyllt i anmälan till Sofiero idag =)
Ska ju ställa både lördagen o söndagen där i år =)
Ska bli jättekul =)
Cindy kommer nog få tuff konkurans där....Kellie ska nämligen oxå ställas där troligen.
Jag vet dock inte vad de dommarna gillar för papillons....men jag hoppas dom gillar den större modellen iaf.
(kommer dock bli rätt drygt för vi kommer troligen få springa sofiero runt för phalens o papillon ställs på olika ställen där....(en bra bit ifrån varandra) o ache kommer ställas som phalene.
Men vi kommer mest hålla till vid ringen för papillons.
Vi kommer ju bara ha en phalene med oss dit...men en hel flock papillons i blandade åldrar =)


Ska snart köpa träningskort igen....
Ska bli sååå himla skönt att äntligen komma igång igen efter alla uppehåll man har fått göra.....
*suck*


Såååå superduper bra film =)
(han är dessutom såååå snygg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0