Fega äckliga råttor

*****

Nu har vovvarna åkt hem igen =(
Petra kom o hämtade dom igår....
(känns så tomt här utan dom).
Snyft
Fick ett erbjudande som fortf går runt i mitt huvud....


Hur orkar folk hålla på som dom gör???
Sitta o skriva skit på andras hemsidor osv????
E det inte bättre att ta det med personen irl istället lixom????
O fegt att inte skriva namn....bara lämna ip-nummret?
(som iofs e ganska lätt att ta reda på vem det är igenom??)
Pinsamt för er ju när man hittar er genom ip-numret, hade det inte varit bättre o mer rakryggat att skriva ert namn redan från början då????
(visst jag kan oxå skriva skit om folk, det är inte det,  men jag visar oxå alltid att det är jag)
Så pass rakryggad är jag haha....
....jaja nog om sånna fega äckliga råttor....
ush.


Suck....jag vill ut till djuraffären i Lomma.....
(hur länge har jag tjatat om det nu???
Sådär typ 3 månader kanske....
MEN JAG VILL JU DIT!!!!
(haha påminner om repliken)
(JAG VILL JU TRÄFFA DIG!)
Bilen, luggen, hyss *asg*
(bara en som läser här som vet vad jag menar)
Ibland är det riktigt kul att driva med folk....


ush jag har absolut INGET att göra idag.....
Mamma o pappa är o jobbar...
Jag är ensam här hemma...(med hundarna såklart =)


Ikväll kommer dubbelavsnitt med mannen som talar med hundar.....
Tycker det är så intressant att titta på.....


Igårkväll såg jag animal rescue....
Blir alltid lika förbannad när man ser hur folk behandlar sina hundar....
fattar inte varför man tittar på det igentligen....men man kan inte låta bli....



Syrran o dom var här igår....
Blev ovänn med syrran....hon kan verkligen reta gallfeber på en....
Blev så jäkla förbannad.
Hon är alltid likadan.
Ska hitta fel o klaga o blanda sig i en massa som hon absolut inte har o göra med.
O inte nog med det, jag klippte klorna på Davys, och hon kunde inte ens klämma fram ett tack.
*grrr nu fick jag klagat av mig på henne oxå....*


Nu ska jag göra annat.

Min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0