Flashbacks

******

Hade nada att hitta på igår....
Blev utgång i Malmö med Ullis på kvällen/natten.
Fick ju ta en reunion haha....
Längesen man va ute nu ju =)
Ullis e så attans förvirrad azzå......Glömmer hälften när hon är o tankar *asg*
Fick vända o köra tillbaka *asg*
Men men vi kom ut i Malmö iaf  =)
Efter många vilsekörningar på villovägar och STORA problem vid parkeringan hrm så hamnade vi till sist på breeze.
Vårt flashbacks bord o allt.....*ler*
O vi har ju kommit underfund med att vissa sjunger hellre än bra *asg* (kareoke)
Fick oss många goda skratt åt vissa där haha....
Ett gammalt ragg till ullis var där *asg*
Såg även Jimmy inne i Malmö....
Skickade ett sms till han, han ringde upp o visste inte ens vem jag var först haha.

Men vi klarade utekvällen med alla ben i kroppen hela =)


Idag sov jag lääänge läääänge lääänge...
haha evigheter sen jag var ute ju...
helt slut idag *asg*


Idag (Lördag)....inget planerat direkt....
Ullis ville ut o äta, men jag har ätit mitt sista mål för dagen...(äter ju inte efter kl 18.00)
Så vi får se vad som dyker upp....
Troligen blir det bara en hemmakväll....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0