Hundfolk

****

Idag var vi uppe i rastgården med voffsen....
Jag fick jagat iväg en tant *asg*
Hur kan man va så korkad att man ställer sig utanför grinden med sin hund när hon ser att våra hundar vill äta upp den??????
(å till råga på allt stå kvar där)
Jag gick fram o sa till henne att hon inte kunde stå där för våra hundar blev vansinniga på hennes hund ju.
O jag menar hur mkt brydde då sig mina hundar på att rasta sig däruppe om dom bara skulle stå o va arga på hennes hund hela tiden....Jaja hon fattade till sist vad jag sa till henne så hon gick därifrån...
Så vi stannade o lekte en liten stund till med vovvarna sen åkte vi hem.
Blir så äcklad, var man än går med sina hundar idag måste man se upp vart man trampar för där ligger en massa högar av hundskit eftersom ägarna är för lata för att orka plocka upp efter sina hundar.....
Ja framför allt i rastgårdar o på gräsmattor.....
Jag hade skämts o kalla mig själv hundägare om jag inte ens orkade plocka upp skiten efter min hund....
Skärpning folk!


Ikväll tittade jag på dubbelavsnitt av Ceasar milan....
Varje måndag samma tid sitter jag bänkad framför tv:n =)


Inatt kommer Prisonbreak....
Tror iof att det är repriser....men jag måste kolla för säkerhets skull.....FÅR ju bara inte missa nåt avsnitt *ler*
Hade varit katastrof ju =P


Imorgon skulle Ullis komma hit en sväng o ta en fika o snacka lite...
På Onsdag blir det filmkväll.


Åh vad ska man fördriva tiden med nu fram tills prisonbreak börjar inatt??????
Rastlös till tusen ju......


Haha ett bra ordspråk....
-Kärleken är evig
Det är bara "föremålen" som skiftar
=P
(stämmer ju faktiskt)
********''


Min lilla sötnos Lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0