Kom igen o rösta nu

******

En fråga bara......vart har sommaren tagit vägen???????
Trist...inget sommarväder precis....sucka.


Idag började mitt nya liv *ler*
Se om man mår ngt bättre av det....men det tror jag nog jag ska göra....
En del små-förändingar här o där bara....=)

Lovade att klippa gräsmattan idag....men ack o ve mamma hann före mig....
Hon hann tillomed ta småhundarna åt mig imorse....
Snällt.

Nu ikväll var vi en sväng i rastgården med alla hundarna....
Zack o Lady sprang in i varandra så Lady slog en volt o slog sig nog en del *stackars min lilla vovve*
Kände igenom henne o så men kände inget konstigt....Sen sprang hon som vanligt igen, så d var nog inte så farligt som det såg ut först.

Syrran var inom här efter jobb....
Hjälpte mig hur man gör när man röstar på henne o David....
Så jag fick gjort det oxå...
Ni andra som vill rösta på dom två, hör av er till mig, så berättar jag hur ni gör =)
Ju fler desto bättre =)


Imorgon ska jag köpa nytt träningskort *jippiiii* äntligen.....
Ska verkligen bli kul att börja igen....
Har tjatat om det länge nu så nu ska jag äntligen göra slag i saken....
Hade ju bestämt mig för att börja träna igen i början av året, men ist går jag o bryter benet *så typiskt mig lixom*.
Jaja men nu kan jag äntligen börja =)
O så ska jag börja sola solarie o sånt igen med =)
Härligt härligt =)


Åhhh igårkväll gjorde jag nåt riktigt dumt.....
Ville verkligen ha tibaka min piercing i tungan....
Kämpade med att försöka få i staven, men icke....gjorde ont som satan. *snyft*
Jaja jag får skippa den piercingen....
Men tänker göra om den i läppen iaf...
Den saknar jag =(


Nu ska jag in o lägga mig i ett bad....
hade tänkt äta middag först, men såg sen hur mkt klockan var...
(jag äter inte efter kl 19.00 numera)
Så d blir ingen middag för min del idag....



Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan du inte lägga ut länk så att man kan rösta på din syster?

2008-07-16 @ 20:50:24
Postat av: Helena

Det är ingen länk....

man skickat ett sms till 72445 och skriver såhär i sms:et

Lt105

2008-07-17 @ 12:25:15
Postat av: Lotta

Okej, då skickar jag iväg ett =) Finns det ingen hemsida eller något där man kan se hur det går?

2008-07-17 @ 21:32:36
Postat av: helena

jo nånstans, men jag hittar inte själv den =(

Ska höra med min syster om den

2008-07-18 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0