Heldag med en massa hyss

*******


ush va man är bakis idag....igen....

Hade fullt upp hela dagen igår....
Hade först besök tidigare på kvällen....
blev nerringd av en otålig Ulrika under tiden *asg*


Satte mig sen ute i trädgården med en grogg o tog en cigg...
Då ringer ullis....
Så vi åkte ner o köpte blannevann.....
Jag var lagom yr (av groggen sen tidigare).
Mötte min kusin på parkeringen.....
Haha fan va jag yrade.....hon skrattade bara åt mig....
Ullis hade med skoj åt mig....
Jaja det bjuder jag på =)
(jag var aningen förvirrad......MYCKET förvirrad rättare sagt)

Kom hem här......tog en dusch...
O drack ännu mer *asg*
Blev aningen fulla får ja påpeka haha....
Ullis korsförhörde mig *morr*
Snokeri snokera

Fick besök senare på kvällen....
Jag o Ullis var på mobbinghumör så "han" blev ju utsatt för oss *ler*
Ullis började med "morlasnacket! 
O jag kunde inte hålla mig för skratt.....
Ullis du ställer till det för mig *hmmm*
Sätter mig verkligen i klistret....
O lämnar mig där *grrrrr*


ahhhh idag blir det verkligen en lugn dag.....
Ska snart gå ner o lägga mig i soffan o titta tv....
Helt slut....Har vatt ett par händelserika dagar för mig *skratt*


Ska slå en pling till Ullis o snacka lite.....
Hon ringde innan, men jag fick lägga på för d ringde på andra telefonen....Och Ullis hon började sjunga som en nektergal så d verkligen skulle höras till dom i andra telefonen....
Haha hämnd väntas lilla gumman...*ler*
Vänta bara *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0