Poolskötare

********

Igår hittade jag en del utställningar till som jag vill ställa på =)
3 st men ska nog bara välja 2.....
Inofficiella
Det är ju jättenyttig träning för dom...o även för mig ....jag har ju inte ställt dom själv än så det är bra jag kommer på nån sån lite mindre innan Sofiero i September.
Kommer även ställa Lady på dessa inofficiella i år =)
Bara just så hon med ska få komma ut lite....tycker så synd om henne när hon sitter bredvid o tittar på....
Hon är ju inte riktigt i utställningsform än...men det är bara inofficiellt ju =)


Idag har jag tömt hundarnas pool o skrubbat den så den e ren o fin =)
(Blir så fort skitigt).
Så nu har dom en ren o fin pool att bada i igen =)


Gud vad jag är trött på folk som lägger sin näsa i blöt i sånt som dom inte ens har o göra med....
Kan ju bara hoppas man träffar på dom ute en dag *ler*
Se om dom är lika "kloka" då haha.

Idag ska jag lägga mig o titta film mitt på dagen =)
Inte likt mig haha =)

Såg en annons på blocket med en kull valpar som hade blivit samma resultat som Ladys....
Dvs en valp som blev myyyket större en restrerande valpar.
Lägger in bilden här under =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0