Min perfekta lilla värld

******

Åhhh vad jag känner mig nedstämd o ledsen.
Jag vet inte vart jag har mig själv för tillfället....
Igentligen vill jag bara stänga in mig själv o aldrig nånsin komma ut igen....leva i en luftbubbla i en perfekt värld o bara vara lycklig....
*önska*

Jag har inte tagit tag i ett enda dugg på senaste....
O det värsta är att jag bryr mig inte ens på att jag inte har gjort det...
Hur kan det ha gått såhär långt????
Kanske man redan har börjat livet i den där luftbubblan ändå....suck...


När jag vaknade imorse så såg jag att klockan var mycket o jag hade sovit rent för länge...
Så jag stressade upp osv....
Men sen tänkte jag bara....vad stressar jag till?????
O helt plötsligt bara kändes det som blodet från huvudet rann ner i fötterna o allt bara kändes fruktansvärt meningslöst.....

ush nä nog om mitt trista humör nu....


Lite senare idag ska jag ringa o höra mig för ang Kellie...
Ska verkligen bli kul att få hem henne igen...
Det känns lite som att det är det som håller mig nåtsånär på bra humör ändån...
Man får sträcka sig efter guldkornen i den trista vardagen....
man får ju leta efter saker att se fram emot för att inte deppa ihopa helt....
Eller iaf mer än vad man redan lyckats med....


Måste in på sjukan en dag snart....
Dom har missat ett par stygn i benet på mig...
d kommer förmodligen kännas när dom tar dom nu efter såhär lång tid....
Dom har ju garanterat växt fast i benet vid detta laget....
*aj*


Nu ska jag gå o se om man hittar nåt roligt att göra....
Tjing.


Förresten....Ulrika...grattis på födelsedagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0