Poolparty


*****

Denna sommaren har vi verkligen blivit bortskämda med vädret =)
Härligt.....älskar sommar.

Pratade med syrran innan idag.....
Helt plötsligt skriker hon....
Ja då har Milan o Jordan hittat fiskmaten o satt sig o börjat äta den.....
*örk*
Jenny var inte glad haha.
Där fick hon för hon snokade i mitt kärleksliv haha =)
Bättre om hon passat barnen ist för o snoka *ler*

Ska byta vatten i poolen idag....
Så hundarna kan bada =)
haha dom är tydligen inte de enda som badar i den....
Imorse tog jag en skata på bar gärning....haha den satt o svalkade sig i vattnet....o en annan skata satt på taket o tittade på....misstänker att den oxå tog sig ett dopp sen =P
Poolparty =)
Det enda dom fattades var paraplydrinkarna haha.

Ikväll ska vi nog ta vovvarna till rastgården....
Behöver springa av sig =)
Dom blir ju så glada när dom får komma upp där.

Cindy har blivit sååå "mammig".
Vart jag än går följer hon mig hack i häl.
varje natt sover hon i min säng
 (inte vatt så innan).
Men jag klagar verkligen inte....tvärtom....det är supermysigt.
Hon har ju vatt så himla självständig innan, så det gäller verkligen att ta tillvara på det när hon väl är så =)

Var ute i trädgården med alla hundarna innan.....
Men nu har det slutat med att vi allihopa är inne ist ....så svalt o skönt i vardagsrummet ju =)
För varmt i trädgården nu....

Snart åker vovvarna hem =(
Tror petra kommer hem från stockholm imorgon...
Men är osäker på om hon hämtar hundarna då....
Tror hon kommer hem rätt sent, så d kanske inte blir förrens måndag hon hämtar dom...
Inte mig emot att dom stannar längre =)
Dom är så himla snälla o lätta att ha o göra med...

Ska bli såååå himla kul nästa utställning (Sofiero) =)
För då ska jag äntligen få ställa mina vovvar själv =)
(har ju inte gjort det själv än pga av foten)
Men nu äntligen blir det dags =)
Petra ska samåka med oss dit både lördagen o söndagen.
Jag ska ställa lite hundar åt henne då oxå.
*kul*

Hej svej

Den underbara valphögen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0