Tandläkaren

***

Var hos tandläkaren idag.....
Inga hål wihooo =)
Såå jäkla glad =)


Köpte en tavla till syrran idag....kommer passa in i deras vardagsrum såååå bra =)
Oxå när jag kom hem så hade pappa köpt en ny väska till att ha saker i....
Men ack den lycka som varar för han.....jag snodde den till att ha med på utställningar haha =)
Så himla bra att ha alla "hundsaker" i ju....olika fack osv....haha =)


Hade tänkt köpa träningskort denna veckan...=)
Men d e så jäkla trist att träna ensam bara =(
Får se om mamma kan köra mig dit så jag får köpt det i veckan iaf....


Kunde inte hålla mig för skratt idag när vi var o handlade.
Försökte verkligen, men klarade inte det....
Jaja tur man kan ha kul på andras bekostnad iaf hahahahahahahahaha.
Jaja som ordspråket säger...
-Livet ler åt vissa, medans det gapskrattar åt andra....


Ush igår var Exorcisten på tv.....
Såg den självklart INTE....
Men bara tanken på att den gick på tv satte igång mina tankar ju....
Var livrädd när jag skulle gå o lägga mig....
Hatar verkligen henne....(kommer va min värsta skräck hela livet)
kollade på bilder på google på henne....örk va hon är hemsk...men det är väldigt bra sminkat av dom...
Ska lägga in bild här med makeup o utan makeupen.

before and after....brrrrr ryser...hemsk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0