TRÄNA O SOLA

******

Så då är det bestämt.....på Måndag börjar TRÄNINGEN o SOLNINGEN *jippi*.
Kommer bli såååå skönt att komma igång igen.
Känns iofs som bantningen har gett resultat den senaste veckan...
Det var tillomed så att mamma påpekade det för mig...
Så denna gången känns det iaf som att det går på rätt håll....


Har varit riktigt uttråkad både igår och idag.....
Inte gjort ett enda dugg som man kan kalla kul....
Igår var jag riktigt nedstämd oxå....
Allt kändes verkligen botten....


Ush vad jag blev dålig i förrgår.....
Mådde jättedåligt....
Spydde som en kalv....
(dock bara en gång).
Men jag hade ätit en skål blåbär till frukost så allt jag kräkte upp var ju blått *örk*
Ingen vacker syn kan jag lova....
Men men efter den kaskaden så mådde jag bättre...


På måndag ska jag betala in en massa utställningar =)
O efter det så ska jag köpa gymkort =) wihoooo


Åhh nu ser jag att klockan har sprungit iväg...idag igen....
Jag hinner inte med mina måltider jag har planerat var dag....
Igår hann jag med tre....idag har jag bara hunnit med två...
Jag äter ju inte efter kl 18.00 längre....
Hade kl 19.00 innan, men ändrade det till 18.00 ist....
Jaja....


Nu ska jag gå in o lägga mig i ett långt o skönt bad.....
Sen får man se vad kvällen har att erbjuda....helg o allt ju =)

Ha d gött.
Puss o Kram
Helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0