World dog show

****

Jösses vilken värme det är idag....riktig högsommar =)
Härligt.


Igår var vi uppe i rastgården två omgångar....
Först  åkte vi dit med alla småttingarna =)
haha jisses vilket liv....som dom rusade.....så härligt o se 6 st papillons rusa av sig så.


I förrgår så badade jag alla 6 papillons.....
snacka om att få ont i knäna efteråt *phu*
Men så fina dom blev  =)
(jag blev lika nerduschad själv haha....där var ju en viss liten hund som krånglade till det för mig  *asg*)
Hela ansiktet....mascaran rann haha.


Idag har småttingarna fått varsen morot att gnaga på....
haha dom älskar det,....
Oxå är det ju nyttigt för dom att äta det....dessutom så tar morötter (carroten) fram det röda i hundars päls så det blir klarare.....


Har fyllt poolen med vatten så igår badade Ache o Cindy....
Dom älskar vatten....
Restrerande hundar nöjde sig med att titta på haha.
Tog några foton =)
Fick några riktigt bra foton på Cindy....
Ska skicka en hel del på framkallning.


Jag håller tummarna på att Petra placerar sina hundar bra uppe i Stockholm....
Hon är ju där uppe nu o ställer på world dog show utställningen =)
Den är ju från tors-sönd.
Är sååå nyfiken på hur det går för dom =)
BIS-hundens pris är inte mindre än en sprillans ny BIL, haha tänk o vinna det =)
Förra året så var World dog show nere i Mexico o där tog hon o hennes hund "Menines Rush hour" (Bianca) hem titeln Mexicansk Champion =)
Fy bubblan vilken upplevelse det måste ha vatt =)
Jag ska oxå upp o ställa i stockholm nästa år =)
Dock är det ingen World dog show, men ändån att komma upp där o ställa är ju ändån väldigt spännande o kul  =)


Igår såg jag sista delen av "Tillbaka till eden".
En gammal film, men ack så bra.
Såg förra avsnittet med....
Hade velat se dom från början, för den e riktigt bra.


Nu ska jag dricka lite coffee o sen gå ut en stund i trädgården o titta när hundarna badar =)

Hej svej



Cindy tar sig ett dopp i pooeln =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0