Livet leker

******

Var nere o tog ut restrerande pengar på banken idag =)
O sen var jag inom Ica o handlade o sen inom djuraffären o köpte hundmat.


Igår/inatt kom ullis hit en sväng....satt ute på parkeringen o snackade lite skit....
Hon hade Sally med sig....den hunden borde haft öronproppar haha...så som vi snackade *asg*


Imorse/middags trodde jag att jag var ensam hemma 'haha'
Tomt där nere ju....
Haha blev ganska chokad när jag hör mamma på väg från trappen sen....
(tur jag inte hade snackat med ullis eller nåt i telefon så dom hade hört vårt snack *hrm*)
Kunde gjort bort mig rätt rejält där haha....
Hörde först inte att hon kom ner för jag skrålade på musik.....
Så jag blev ganska rädd när jag vänder mig om o hon står där haha....


Jag längtar tills jag ska tatuera mig nu =)
Ska ju pierca mig med =)
*ler*


Ullis. vi måste snart åka o hälsa på philip =)
Saknar ju han enormt faktiskt....
han är lätt den bästa killkompis man kan ha,....
Så attans rolig =)


Till helgen blir det nog partaj.....igen =)
tequilan lockar =)
Dock blir man alltid så attans full o myssugen av tequila....
Haha d har vi ju märkt *ler*
*skratt*


Imorgon ska jag ringa i höra mig för med voffen
hon skulle ju till vetten denna veckan iaf =)
Ska bli kul att få hem henne =)


Jahopp annars inget speciellt.....
Livet leker o allt känns verkligen toppen för tillfället....

Puzz o kram
Hellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0