*Hyss*

*******

Var ute o hittade på hyss med Ullis igårkväll *ler*
haha ja det blev inget wraphouse iaf :P
Vi e galna jag vet :P
Skulle igentligen hittat på nåt tidigare idag, men jag fick lite förhinder.
Så vi ska iväg nu ikväll istället.....
Måste ut o göra nåt iaf.......orkar inte sitta hemma....har bara vatt hemma hela dagen....
Haha ullis hade "trädgårdsarbete" för tillfället....*asg*
Du gumman...vi får allt ta o få hem philip från havet snart =)
Han har ju vatt ute på detta havet nu så pass länge så man blir inte förvånad om han har börjat få fjäll på kroppen *asg*
Han får bjuda på ormspriten *asg*

Var ute i garaget innan idag o när jag skulle stänga så snubblade jag o ramlade in i porten....fy f*n vad jag slog mig...
Ville bara skrika rakt ut...
Jävla idiotport.!!!

Har så mkt att fixa nu denna månaden....
hade tänkt göra ny tatoo ny piercing, träningskort osv...men allt det får vänta....

Ska ju ha pengarna till vovven först o främst....
Lääängtar såååå efter att få hem henne....
Blir troligen nästa vecka som min lilla ängel kommer hem =)
*Lycklig*

Snart helg o allt....
Har dock inget speciellt bestämt....
Får se vad som dyker upp....
Men kan lova att min lilla tequilaflaska är väldigt lockande =9


Nä nu ska jag gå o göra mig iordning så jag e klar tills ullis kommer....
Skriver mer imorgon om våra bravader ikväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0