Djurprogram

****


Låg vaken länge inatt o tittade på djurpolisen new york och chicago.....
Fy fan vad det finns många som behandlar sina djur illa....riktigt illa.
Där var igår en som hade låtit ett sto med föl i stort sätt svälta...varken mat eller vatten i hagen där den stod BUNDEN!
O fölet hade  tagit all näring från stoet eftersom den diade för länge för dom hade inte skiljt fölet från mamman.....
Men dom fick det bra sen iaf....
Sen var där en häst som ägaren hade låtit grimman växa in i huvudet på hästen....det såg fruktansvärt ut.....
dom fick operera ut grimman ur huvet på den....
O dens ansikte kommer alltid vara vanställt nu.....
O där var en som hade en hundvalp som dom hade försökt bota skabb o ögoninflamation på egen hand med.....
Dom hade i stort sätt dränkt in hunden i sånt lila man har till hästar när dom har sår!!! så hunden var helt lila....
O sen hade den fått ögoninfalmation som dom själv oxå hade försökt bota med ett frätande ämne!!!!
Hunden led så pass att dom fick avliva den.....
Ahhhhh jag blir så jäkla förbannad när jag ser sånt.....
Jag hade aldrig kunnat jobba med sånt, speciellt inte va den som tar kontakt med ägaren till djuret, för jag hade då sett till att ägaren fick lida lika mkt....utan att tveka.
Fy fan för sånna människor!!!
Blir så förbannad bara jag tänker på det.
***


hahahaha jag har gjort en så jäkla bra grej idag *hyyyssss*
Jag kunde helt enkelt inte låta bli.... =)
Fy fan va jag är bra azzå *ler*
***

Blev ingen djuraffär idag....
Ska dit på måndag ist.....
Måste ha omega 3 olja till dogsen.
***


Nästa vecka när jag ska in till sjukhuset i malmö så ska jag övertala pappa att bege sig in o rota i stan =)
Jag vill till den nyöppnade djuraffären där....
Den ska ju va stor o med stort utbud av varor =)
Bara älskar att shoppa loss till dogsen ju =)
***


hej svej på er
//Helena


image61
Drömmer mig bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0