Drömångest**

***

Fy bubblan vilka drömmar jag haft inatt/imorse....
Helt slut i hjärnan nu.....
Första drömde jag om "NÅN" (bara pernilla som vet vem så jag nämner inget namn haha), helskum dröm iaf...Vatten o grejer, konstig lägenhet, ja svårt o förklara.....Vaknade iaf outvilad....helt inne i drömmen fortf när jag vaknade.
Sen när mamma o pappa hade åkt till Jenny så la jag mig att sova igen ...helt slut ju,
O drömde ännu konstigare dröm!!!!!

Jag drömde att jag stod i källaren i en kyrka,....jätteledsen.
(d var ngn som hade dött, men jag kan inte placera vem det var......Ni kan tro min hjärna letar folk här just nu för o komma på vem d var).
Men jag kommer ihåg att d var jag o en till som skulle läsa upp ngt i kyrkan, men jag kunde inte för jag var så ledsen så jag fick inte fram några ord......
(stod i nån källare där o övade)
O dom tjatade o tjatade på mig att jag skulle läsa, men jag grät så mkt att jag inte fick fram nåt ord.....
Plötsligt kommer den som var död, fram till mig o hon andra som oxå skulle läsa upp något.??!?!?!?!?!
Ger oss varsin sak (kommer inte ihåg VAD bara)....helkonstigt.....
Sen börjar personen prata med mig om gamla minnen osv.....
Jag bara grät o grät minns jag.....
Sen vaknade jag.....
Så jag fick inte veta mer av drömmen.....
Men snacka om att ens hjärna har gått o gått här nu för o placera vem det var jag drömde om.....
....suck dessa konstiga drömmar azzå.....
***

Idag kommer jag ha dagen för mig själv för mamma o pappa är hos Jenny o david....
Så idag kan jag ta det lungt o bara va för mig själv....så himla skönt =)


Nåja nu ska jag försöka fixa nån frukost.....

Tjing på er!







Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 14:47:16
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Helena

(jag vet vem det var jag drömde om nu)

2008-03-26 @ 02:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0