Drömkillen *ler*

***

Två nätter på samma vecka drömmer jag om samma person.....
Fast denna drömmen jag hade inatt var så verklig.....
Jag kan tillomed säga att personen i fråga hade vita byxor o ljusblå skor på sig....haha hur man nu kan komma ihåg nåt sånt??? *weirdo*
(pernilla du vet vem jag pratar om haha)
Jag hade förresten en lägenhet nere vid "karamellhusen" ....med en jääättevind/förråd typ.....Karamellhusen är de rosa, gröna, o blå lägenheterna nere vid Scan.....(om nån undrar haha).
Hur som helst så var det en mkt skum dröm....
 

Fick meil ikväll utav petra (Ladys uppf o Kellys nya ägare).
Hon sa att jag borde byta Lady mot Ache på degeberga utst.
Så jag ska göra det tänkte jag (man vet ju aldrig om jag har han kvar då så då är d lika bra att ta han ist).
(jag VET att man inte kan göra det på andra utställningar, men den i degeberga är bara för papillons o folk där känner varandra ganska väl så det är inga problem  (även dom som håller i utställningen).
Lilla Kelly hade fått sin rabiesspruta idag....så snart kan hon åka utomlands o ställa henne =) *kul*



Jag ska troligen hjälpa en att utställningsträna sin valp innan sommaren oxå =)
Kul =)


Haha mina hundar är tokiga i popcorn....som jag skrattade när jag hade alla utom tarzan hängandes framför min säng när jag kollade på film....
kunde slänga hur många poppisar som helst på golvet....efter några sek var alla uppätna haha.



Kollade på en jättefin häst idag på blocket....
Blev smått förälskad =)
Men jag ska INTE ha nån häst....
Då hade jag hellre passat på att ta Mary Lou när jag fick erbjudandet....
Men jag insåg sån tur va att jag inte hade tid.....
Även om jag mer än gärna hade tagit henne.....
Ägaren ville ge mig henne gratis, jag har ju letat efter denna hästen i 12 år!!!!
Men ack o ve så fick jag tacka nej till erbjudandet.....
Motvilligt dock.....


Har börjat bli sjuk.....
Jag har megahuvudvärk o e megaförkyld....
Första gången på flera år jag behöver nässpray...
Tror dock att hundarna spelar in en liten roll där oxå.....
(tror jag reagerar på dom iom jag ligger i samma rum som dom nu när jag har bruten fot).
kan ju inte ta mig upp till mitt eget rum =(
Har inte sett mitt rum på flera veckor nu =(
Oxå har jag börjat få känningar i nacken så snart får jag väl nackspärr oxå....
Typiskt min vanliga tur ju.....
Fy nackspärr ....då kan man ju fan inte röra sig utan att d gör skitont.....
O ja kan ju knappt röra mig som läget är nu redan....
Hur attans ska detta sluta igentligen?????


Idag har jag bara haft en o samma person i tankarna oavbrutet *ler*
(samma som jag drömt om ett par dagar nu hihi)
*hihi finns bara EN som vet vem det är oxå haha*
Ibland kan man inte låta bli o le åt vissa minnen =)
*drömmer mig bort*
Önskar att man kunde vrida tillbaka tiden till just DEN kvällen hihi =)
Haha vi var inte kloka....
Vilken galen kväll det var....


Nu ska jag gå o lägga mig.....
natti natti
**
Längtar till lördagkväll *ler*
(ingen som fattar hihi)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0