Försäljning

****

Fick meil igår av en som var intresserad av Kelly....
Och idag ringde Ladys uppfödare och var intresserad av Kelly.
Så på söndag ska hon komma o titta på henne....
*snyfft* kommer kännas jobbigt att sälja henne....har verkligen fastnat för henne nämligen....
Cindy är så himla egen av sig...hon kommer lixom inte fram ens när man kallar utan bara när det passar henne....
men kelly är så himla personlig....hon är alltid lika glad o kommer rusande fram o skakar i hela kroppen av glädje o pussas o sånt.....
oxå är det henne jag tänker sälja.....så ni förstår nog att det kommer va otroligt jobbigt för mig att släppa henne.....
Ush vill inte tänka på det ens.....
MEN jag VET iaf att hon får det bra där isf.
Så vi får se hur det blir på söndag.


Idag har jag inte gjort ett skvatt......
Valparna har drivit med mig ngt enormt.....
Dom skvätter ut hela vattenskålen o river ner o biter i böcker osv just för dom VET att jag inte kan göra ngt nu....
Elaka e dom mot mig
Grrrr**


Nu kom mamma o pappa hem så jag ska ut o prata lite med dom....

Tjing


image56







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0