Livet med en klackspark

***

Livet kan då verkligen få oanade vändningar....
Man tror man är på rätt väg, men vips så är man vilse inne på en massa småvägar som man aldrig tycks hitta ut från igen.....
O ju mer man försöker hitta rätt desto mer vilse blir man....
Suck.....
Livet är verkligen inte lätt.....
Igentligen borde man se bakåt på sina "misstag" o skratta åt dom.....(ja ....misstagen har namn, om nån undrar)
Vad mer kan man lixom annars göra???
Istället för o deppa ihopa helt så borde man kunna skratta åt det....
Men det är verkligen inte alltid det lättaste....
****

Fick mig ett gott skratt idag....
Satt och skulle beställa ny lipinjection på nätet....
O läste på lite om det....
(har ju en sen innan).
Men ack ack när jag läste om det så insåg jag en sak (4 timmars hållbarhet).....haha fy attans vad jag skrattade för mig själv.....
(ingen som läser här fattar tror jag....kanske en men troligen INTE)
O Ullis....dig ska jag berätta för så fort vi hörs av.
*Rodnar nåt fruktansvärt bara jag tänker på det*
hrm...*asg*
****

Idag tänkte jag fota valparna  =)
Vill ha nya ståfoton på dom....
Dom har ju ändrats en del sen dom förra fotona jag tagit på dom....
***


Har ändrat min hemsida en del idag....
Kolla gärna....
www.freewebs.com/helenap/
***


Snart dags att få av gipset =)
Trodde jag skulle få ett nytt gips till, men det verkar inte så =)
Så troligen så får jag stödsko ist o kryckor.....
Slippa rullstol....så jäkla skönt.
E trött på att rulla rundor i den nu.....
Kan ju inte ens ta mig ut ut lägenheten själv....*morr*
***


Jag tror jag har en av väldens mest pipigaste hundar (Cindy).
Hon piper i princip hela tiden....
E hon ensam piper hon, vill hon in nånstans piper hon, har hon tråkigt piper hon, vill hon ha uppmärksamhet piper hon, vill de andra hundarna inte som hon vill så piper hon, tittar man inte på henne när hon vill så piper hon....
Men hon är ändån en av världens sötaste o bästa vovvar =)
***



waiting for mr right......And still waiting får mr right.....
image59<----jag

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0