*Miffo*

***

Blev övertalad att följa med till jenny o david imorgon.....
Kommer ju sluta lyckat..hrm yea right.....misstänker att det blir  att bli hämtad av ambulansen bara jag ska ta mig upp o ner för deras dörrtrappa....kommer säkerligen ramla *morr*
Ska ta moraliskt stöd med mig vid namn Cindy haha.....
Hon kan sitta o trösta mig när jag ramlat från trappan ju om inte annat *haha*
**


Ska ärligt talat skriva o klaga på blocket......
Dom tar alltid bort mina annonser efter bara typ 2 veckor....????
Börjar tröttna på det nu så inatt kommer jag sitta o skriva klagobrev till dom när jag är som mest uppretad.
**

har gjort nya annonslappar iaf idag.....
Tänkte sätta upp en på Gunnarssons i Svalöv imorgon när jag ändån ska dit...
**

Hade världens ångest inatt....
Kunde inte sova, törstade som en elefant, o låg o vände o vred mig så tillomed Lady blev trött på mig o gav upp o hoppade ner från sängen....
Asjobbigt måste jag påpeka.....
Hoppas innerligt att jag kan sova utan problem inatt
**

Försökte ta nya ståfoton på Cindy o Ache idag...
Dock utan bra resultat *morr*
**

Känns som allting går emot mig just nu....
Inget känns kul.....
Vill kunna gå ordentligt igen så man kan hitta på saker på egen hand....
Känner mig som ett miffo eller nåt för tillfället....
Hatar verkligen att gå gipsad o sitta rullstol....
Suck...allt detta helvete för man var förbannad på en "viss person" o gick o hade tankarna på nåt helt annat än på var man satte fötterna....!!!
*Hata*
**


Men så fort jag blitt bättre o kan gå igen så ska jag o Sonny ut o partaja duktigt =)
Ser fram emot det ngt enormt =)
Har dock lärt mig att inte gå ut nykter fler ggr.....
Första gången man gör d så bryter man foten....
Så det försöker vi oss INTE på igen .....
**


Ush vad här är tomt utan Kelly .....
Jag undrar hur hon har det....men hon har det säkert bra...
Petra ringde igår o pratade som hastigast....
O hon sa att Kelly är med en av hennes valpkullar som är i samma ålder som kelly....Så hon har ju lekkamrater o sånt.....o det känns skönt att veta.
Sen är hon ju med sin mormor, mormorsmor och morfar så det är ju ganska kul =)
**


Det blir inte att jag ställer Lady i Degeberga i år *snyft*
Hon kommer förmodligen inte va i kondition tills dess....
Men jag ska iaf ställa Cindy där...
Sen får Lady komma igen o konkurera senare under året =)
Hon får iaf följa med dit som moraliskt stöd åt Cindy.
**

Nu ska jag skuffa undan en massa papillons ur min säng o krypa ner under täcket o glo på film =)

Hej svej på er!


image5
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0