Nyponsoppa

*******

Var på sjukan i måndags o tog stygnen o bytade gipset......
Fick en chock.....hade fler stygn än förväntat, o mycket större oxå.....
Fy fan jag ser ut som frankensteins monster på benet/foten.
Jag hade ett låååångt stygn på utsidan av benet/foten två mitt på foten o sen på insidan av foten/benet med....
Ser hemskt ut....kan ju glömma kjol eller kortbyxor i sommar =,(

O fy F*N vad det kändes när dom tog stygnen.....huh.
Men det var ännu värre när dom skulle få upp foten i rätt läge innan omgipsningen igen.....
det är en smärta jag INTE vill va med om igen.....ngt av d värsta som jag vatt med om i smärta.....
O nu efteråt har det oxå gjort ont för d känns precis som senan bak i foten/benet ska spricka......
Så pass mkt vinklad är foten nu......*USH USH USH*
Massa smärtstillande har jag ätit.....
Men det ska väl bli bättre inom några dagar.....hoppas jag iaf.



Låg vaken länge inatt....igen....
Har inte somnat före 4 om mornarna nu sen jag kom hem från sjukan.....
Kan inte sova om nätterna längre.
Så inatt låg jag o kollade på skräckisar hela natten =)
Jag o Kelly, hon sover ju hos mig i sängen om nätterna nu....
Den stackaren haltar fortfarande....
Hon är lite utanför när de andra leker oxå.....
Så synd om henne....


Imorse när jag vaknade låg valparna på golvet o bet sönder böcker som dom plockat från bokhyllan.....
Jag hotade dom o svor o allt, men det hjälpte såklart inte.....
Jag var ju ensam imorse oxå så jag kunde inte kalla på ngn heller.....



Nyss lekte valparna i min säng, o någon av dom var väldigt sugen på min nyponsoppa i glaset som stod i fönsterkarmen så den välte ut hela glaset i min säng *grrrrr*
Imellanåt blir man tokig på de små liven,.....


Snackade med ullis innan idag....hon var på jobbet.....
Vi har en heeel del att ta igen när jag kan gå igen =)


Fick en ny "hundsport" idag så nu ska jag lägga mig o läsa den en stund =)
Kolla upp utställningar o lite sånt =)

Bye bye
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0